Snelste "orginele-look" uitlaat

thebrown

Well-Known Member
Goedenmorgen! Ik vroeg me af wat nou de snelste uitlaat met orginele look is voor onder mijn neo's? Ik heb alleen de varioring eruit. Ik hoorde van een bekende dat de technigas basic als je die ontgrenst dit wel goed loopt op orgineel maar een ixil uitlaat ook weet zo niet welke precies.. Weten jullie misschien welke wel de snelste is voor op een std neo's met alleen vario ontgrenst (de uitlaat die het snelst is word dan ook ontgrenst).

Mvg
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb ooit op mijn Neo's een sito basic uitlaat gehad. Zag er niet uit,maar liep wel behoorlijk hard. Weet alleen wel dat afstellen een heel karwei was, powerband bleek véél smaller dan met originele uitlaat.

zag trouwens laatst dat stage 6 ook een origineel ogende uitlaat in het gamma heeft, misschien is dat wat?
 
Ja de stage 6 street, schijnt een stuk beter te presteren dan sito, zijn wel wat topics over moet je maar even zoeken
 
als je sneller en standaard wil lijken is een dr70 ook wel wat..
dr70
orginele uitlaat
17.5 mm
ander vario'tje
zal lekker trekken, geen herrie en zal ong 85 lopen...
 
ik reed toen met mn standaard aerox zonder varioring en zonder prop in de uitlaat 80 / 85km/u
 
ok bedankt voor jullie reakties! jullie raden me dus gwn een orginele echte yamaha uitlaat kan ik dan ook de orginele aerox uitlaat eronder drukken en daarvan de prop eruit? vind dit namelijk 1 van de mooiste orginele uitlaten!

MVG
 
Ixil deed het bij mij ook lekker @ sym jet (75km) maar die dingen kunnen niet sneller...


maar gaf een heerlijk koppel en een stil geluidje.....
 
Standaard uitlaat is nog steeds 1 van de betere.
Sito plus en stage 6 street doen het ook erg goed.

Maar ik had het geld bespaard en misschien over een tijdje een laagtoerige 70cc gekocht.
Deze rijd met standaard uitlaat vaak ook erg goed en dan ben je 9 van de 10 keer net zoveel kwijt, en het ook nog eens stukken meer koppel geeft.
 
de duurdere versie van de Sito plus (imitatie aprilia SR model) loopt ook ZEER goed overigens!

ik heb hierzelf een aerox met Gianelli Giant 2 , loopt ook zeer goed moet ik zeggen.
 
Back
Top