Snelste cilinder voor piaggio 2t lc e2?

Advertisement - register to remove this

ik denk dat je even wat duidelijker moet zijn, wat is je budget, hoeveel cc, waarvoor wil je hem gebruiken, rest van de setup.
Ik denk dat je het meeste vermogen gaat krijgen met een bidalot 96cc, maarja dan moet alles worden aangepast en veranderd worden.

eerst even wat meer informatie geven, dan zijn er hier vast wel wat jongens die je kunnen helpen
 
ik denk dat je even wat duidelijker moet zijn, wat is je budget, hoeveel cc, waarvoor wil je hem gebruiken, rest van de setup.
Ik denk dat je het meeste vermogen gaat krijgen met een bidalot 96cc, maarja dan moet alles worden aangepast en veranderd worden.

eerst even wat meer informatie geven, dan zijn er hier vast wel wat jongens die je kunnen helpen
ik ben van plan een standaard gp1 te halen en dan een leuke setup voor topsnelheid vooral. cc 70+. ben bereid 1000 uit te geven voor opvoeren (alles bij elkaar)
 
om te beginnen, wanneer je een andere cilinder aanschaft komen er een aantal dingen bij, ju zult een andere krukas moeten plaatsen inc. nieuwe lagers, membraam kleppen vervangen voor carbon of een andere membraam. een grotere carburateur ander spruitstuk en luchtfilter, een uitlaat, en zelf altijd fan van om er ook een andere ontsteking op te zetten.

de cilinder: jouwn budget gekeken leuke cilinder voor het geld zijn naar mijn mening stage 6 77cc, brk 88cc of een barikit 80cc race ( alleen lastig te vinden) zijn nog veel meer andere cilinder maar dit zijn de cilinder waar ik mijn kennis heb zitten.

dan zul je er een andere uitlaat onder moeten zetten, dit is altijd iets waarvoor je even op marktplats of iets dergelijk kunt kijken of iemand een nette 2e handse verkoopt, kan namelijk heel wat geld schelen, zelfde voor de ontsteking mocht je die willen vervangen valt vaak ook 2e hands te vinden.

krukas en cilinder is wel een aanraden om nieuw te kopen, en waarschijnlijk zul je ook andere koppelingsplaten en veren erin moeten zetten.
carburateur: persoonlijke aanrader de polini's en ligt een beetje aan de cilinder en of je m veel dagelijks wilt gebruik, zul je ergens tusse de 21 en 26 komen te zitten.
 
Je kan ook kijken naar een athena 70cc met c16, is nogsteeds pittig snel. Maar is net iets fijner voor op straat.
En dan gewoon grote carb en malossi krukas denk ik?
Post automatically merged:

Je kan ook kijken naar een athena 70cc met c16, is nogsteeds pittig snel. Maar is net iets fijner voor op straat.
Oja ik kan niet vinden wat c20 of c16 enz betekend, zou je daar iets over kunnen hertellen
 
om te beginnen, wanneer je een andere cilinder aanschaft komen er een aantal dingen bij, ju zult een andere krukas moeten plaatsen inc. nieuwe lagers, membraam kleppen vervangen voor carbon of een andere membraam. een grotere carburateur ander spruitstuk en luchtfilter, een uitlaat, en zelf altijd fan van om er ook een andere ontsteking op te zetten.

de cilinder: jouwn budget gekeken leuke cilinder voor het geld zijn naar mijn mening stage 6 77cc, brk 88cc of een barikit 80cc race ( alleen lastig te vinden) zijn nog veel meer andere cilinder maar dit zijn de cilinder waar ik mijn kennis heb zitten.

dan zul je er een andere uitlaat onder moeten zetten, dit is altijd iets waarvoor je even op marktplats of iets dergelijk kunt kijken of iemand een nette 2e handse verkoopt, kan namelijk heel wat geld schelen, zelfde voor de ontsteking mocht je die willen vervangen valt vaak ook 2e hands te vinden.

krukas en cilinder is wel een aanraden om nieuw te kopen, en waarschijnlijk zul je ook andere koppelingsplaten en veren erin moeten zetten.
carburateur: persoonlijke aanrader de polini's en ligt een beetje aan de cilinder en of je m veel dagelijks wilt gebruik, zul je ergens tusse de 21 en 26 komen te zitten.


die cilinders die ik aankaart niet op letten, dacht dat een gp1 open een schakel was, met een derbi/piaggio blok, maar het gaat duss over een scooter blok mijn excuus, de rest van dit verhaal is wel relevant op het gedeelte koppelings platen en veren na.

wat zul je moeten mee rekenen in je budget, cilinder, krukas, vario, koppeling, membraam, carb, spruitstuk.

er zijn een bult aan cilinders die voor jou leuk kunnen zijn wil je m voor dagelijks gebruik en weinig onderhoud en stuk minder verbruik dan zal ik een giet ijzer nemen, een top perf roze top (weet niet zeker of ze er voor jouwn blok zijn), dr 70, stage 6 giet cilinder.

mocht je iets willen wat wat minder slijtvast is en vooral hardt moet lopen zal ik een alu nemen, ik zelf rij met een barikit 47,6 race variant hele snelle cilinder voor het geld alleen heel lastig te vinden, anders athena 70 is ook leuk.

uitlaat ligt aan je cilinder, makkelijkst en veel voorkomend zijn de yasuni lijn voor de giet cil yasuni r de alu de yasunni carera/city 16. voorderest zijn er nog velen uitlaten die lekker zullen lopen
 
die cilinders die ik aankaart niet op letten, dacht dat een gp1 open een schakel was, met een derbi/piaggio blok, maar het gaat duss over een scooter blok mijn excuus, de rest van dit verhaal is wel relevant op het gedeelte koppelings platen en veren na.

wat zul je moeten mee rekenen in je budget, cilinder, krukas, vario, koppeling, membraam, carb, spruitstuk.

er zijn een bult aan cilinders die voor jou leuk kunnen zijn wil je m voor dagelijks gebruik en weinig onderhoud en stuk minder verbruik dan zal ik een giet ijzer nemen, een top perf roze top (weet niet zeker of ze er voor jouwn blok zijn), dr 70, stage 6 giet cilinder.

mocht je iets willen wat wat minder slijtvast is en vooral hardt moet lopen zal ik een alu nemen, ik zelf rij met een barikit 47,6 race variant hele snelle cilinder voor het geld alleen heel lastig te vinden, anders athena 70 is ook leuk.

uitlaat ligt aan je cilinder, makkelijkst en veel voorkomend zijn de yasuni lijn voor de giet cil yasuni r de alu de yasunni carera/city 16. voorderest zijn er nog velen uitlaten die lekker zullen lopen
Ik was wel van plan een hoogtoerige cilinder te halen, is misschien c20 dan niet handiger.
En bedankt voor de informatie jongens!
 
Back
Top