sneller trekken?

Mitchellson

KYMCO DRiVER
Hey ,

mijn kymco agility gaat nu max. 70, maar voordat ie zover is duurt het bestwel lang dat optrekken..

ik vind 70 maximaal wel goed, maar hoe kan ik hem sneller laten optrekken, het gaat me alleen om het optrekken..

mvg,
Mitchell
 
Advertisement - register to remove this

snel optrekken en hard rijden komt nou eenmaal samen :)
je stelt je scooter goed af.. daarmee haal je als het goed is je optimale topsnelheid en trekkracht..

misschien is jou scooter nog niet helemaal goed afgesteld..
zet hier eens neer wat er aan veranderd is :)
 
lol... ik heb echt helemaal geen verstand van scooters,
had hem 2'e hands gekocht en toen ging die 55, laatst moesten dingen gemaakt worden en toen ik hem terugkreeg van de reparatie ging hij 70...
 
hmm..
ok als je er geen verstand van hebt, lekker vanaf blijven :)
als je toch sneller wilt zou ik hem naar de dealer brengen..
kost je wel wat geld, maar als je er zelf aan gaat pielen zonder verstand kost het waarschijnlijk nog meer geld op den duur
 
hmm..
ok als je er geen verstand van hebt, lekker vanaf blijven :)
als je toch sneller wilt zou ik hem naar de dealer brengen..
kost je wel wat geld, maar als je er zelf aan gaat pielen zonder verstand kost het waarschijnlijk nog meer geld op den duur

Hmmm.. dan laat ik hem liever zoals hij nu is (due to MONEYLESS :rolleyes: )

Thanks anyways :winner:
 
dat zal lastig worden :)

je moet gewoon beetje rondlezen. ook in de projecten.. dat je ziet wat wat is..

en daarna gewoon veel zelf proberen..
schaf eerst goed gereedschap aan! dat is het halve werk :)
en ga daarna dingen uit elkaar halen en weer in elkaar zette zonder iets te verandere ofzo.. gewoon om het eens gezien en gedaan te hebben
 
As ik jou was zou ik 80cc cilinder erop knalle. Kost ff wat geld en moeite. Ik heb laatst ereen op gezet bij een klant. Trek een stuk beter maar topsnelheid was niet veel toegenomen. Ideaal voor jou dus!!!

suc6