Sneller optrekken

Boooster

Well-Known Member
Wie kan mij helpen ?
Ik heb nog niet bepaald veel ervaring met het opvoeren van scootz.
Ik wil harder optrekken mijn mijn Phantom l.c.
Nu trekt ie hard tot de 20 km/h, dan is het nix en pas bij de 60 trekt ie weer lekker hard.
Ik heb al vanalles gehoord van druk/trekveertjes en rollen etc.
Wat moet ik doen op harder op te trekken ?

ps. Ik heb een Technigas Next uitlaat.
 
Advertisement - register to remove this

hoe zit het met je toeren?????


Waarschijnlijk zakt hij in toeren, na de 20km/uur en slaagt hij er pas in om terug genoeg toeren te maken bij de 60. Als dit zo is moet je gewoon lichter rollers proberen.

tom
 
als je een tecnigas next hebt en als voor de rest zijn al je begrenzers eruit zijn moet je een malossi speedcontrol kopen met 4.9 grams rollers (originele drukveer houden) dit is standaard voor een tecnigas(next) dan schiet je echt weg
 
inderdaad, ik heb ook een minarelli blok + extra´s en ik had het zelfde gewoon een beetje proberen met lichtere rollen totdat i super rijdt
smile.gif
 
ik heb ook een techi en ook een 'next'

hebben jullie niet ook een hekel aan mensen die zeggen dat je arm bent omdat je een tecni koopt?

het is een perfecte uitlaat.
tenmiste wel als je hem direct spuit met hittebestendige lak tegen roesten en als je hem verder goed onderhoudt!
 
SUPER LELIJKE uitlaat.. maarja daz mijn menig......jechh technikut,,

je gaat er misshcien 5 km harder op..
ik heb al twee of drie keer hier op het forum zien staan... "help ik heb me nieuwe technikut eronder maar ik ga maar 5 km harder!!!"

[This message has been edited by krizzz (edited 26 September 2000).]
 
Een vriend van mij heeft dus ook een technigas eronder hangen en hij gaat wel 3km harder op z'n top dan ik met een samba.

Nu dacht ie dat ie tof was en hij nam iemand achterop maar toen bleef ie hangen op de 65
smile.gif
smile.gif
terwijl ik met iemand achterop 95 haal
smile.gif
.