Snelle Piaggio zip sp '99 (plus veeel onderdelen!) E 1000

Status
Not open for further replies.

Hhombre

Whats on the televizzle
Ik bied aan wegens beeindiging hobby een Piaggio Zip sp uit 1999.

Het frame is in goede staat, de kappen zijn met professionele autolak in de kleur lichtblauw gespoten, en in de voorkap zijn nette gaatjes gemaakt om de oorspronkelijke grille, het geheel ziet er netjes uit, heb helaas geen foto.

De zip heeft carters die aangepast zijn voor een hebo manston replica, verder zit dit erop:

Hebo manston replica getuned
Jollymoto 70cc uitlaat in goede staat, netjes in de WD40
dellorto 22mm carburateur, niet in goede staat meer, maar functioneert wel
Malossi Red Filter
Malossi multivar
Malossi v-snaar
Hebo koppeling
Zwaardere primaire + secundaire vertanding
Doppler krukas

Om deze hele lijst goed rijdend te houden, moet je er veel tijd en geld in investeren, dit heb ik allebei niet zoveel momenteel :)
De zip rijdt op zich goed, maar er zijn wel een paar puntjes van aandacht, waar ik zelf geen zin meer heb om het te fixen:
-het (stationair) afstellen van de carburateur
-de bevestiging van de uitlaat ophanging (schroefjes) zijn weg, dit is nu een beetje simpel verholpen, maar niet ideaal
-de scooter lekt (minimaal), maar dit komt aantoonbaar waarschijnlijk uit de carburateur

De zip gaat tegelijk weg met alles wat ik heb aan scooterspul, dus alles in 1 koop! Dit is wat je erbij krijgt:

-Polini speedcontrol redelijke staat
-Standaard vario, achterpoulies, koppeling + huis, vsnaar,
-Standaard carburateur 12mm
-Peugeot 70cc malossi cilinder ac, goede staat!!
-Piaggio Malossi mhr cilinder, heeft vastloper gehad (NIET met deze doppler krukas!!)
-monoseat en gewoon zadel voor de zip
-std piaggio cilinder, uitlaatpoortje beetje opgehoogd, loopt prima

En nog een hoop ander klein grut, dit alles gaat samen weg voor
1000 euries. En je hoeft gelukkig niet moeilijk te doen, want het is een vaste prijs!!
Dit alles is het echt wel waard, want met een beetje handigheid heb je een mooie en zeer snelle scooter, en die losse onderdelen zijn op zich al aardig wat geld waard.
Heb je interesse pm even, in nijmegen is de hele boel te bezichtigen, mazzel
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top