snelle cilinder voor yamaha mint

mhr 2t tuning

mhr malossi 2t
hallo ik heb een vraag , zijn er ook snelle cilinder voor een yamaha mint .
dat blok is volgens mij minarelli verticaal , maar ik zie nergens op het web een snelle cilinder voor een yamaha mint ,of passen ook andere snelle cilinders van een ander merk er op laat ff weten . bedankt
 
Advertisement - register to remove this

mhr 2t tuning said:
hallo ik heb een vraag , zijn er ook snelle cilinder voor een yamaha mint .
dat blok is volgens mij minarelli verticaal , maar ik zie nergens op het web een snelle cilinder voor een yamaha mint ,of passen ook andere snelle cilinders van een ander merk er op laat ff weten . bedankt


als het een minarelli blok is, passen er genoeg snelle cilinders op :)

malossi
polini
hebo
stage 6
top performence
metrakit
enz
enz
 
Yamaha mint heeft een aparte cilinder , de bouten van het spruitstuk zitten iets dichter op elkaar , dus een snelle cilinder voor verticaal gaat niet zomaar werken , volgens mij is de uitlaatpoort ook nog iets anders. een cilinder van een gewone verticaal past echter wel , je zou dan een membraan en spruitstuk erbij moeten bestellen. en de uitlaat aanpassen
 
ze nemen m in beslag , hij word niet vernietigd maar naar de domeinen gebracht en daar verkocht (frame moet of doormidden of terug)

dit gebeurd vaak wanneer de brommer niet verzekerd is oid..

minibike's bijv. worden ook zonder pardon in beslag genomen , geen verzekering en zelfs geen goedkeuring
 
je bent m soms wel direct kwijt , ligt ook aan de rest van het verhaal. (dronken , slecht gedrag , opgevoerd etc. etc.)

als je niet verzekerd bent krijg je in ieder geval een bekeuring , gelukkig wel , eigenlijk zou deze boete erg hoog moeten liggen. is ook te gek voor woorden om onverzekerd rond te rijden , er zijn er zat die altijd onverzekerd rondrijden , dom gewoon.
 
Nee maar stel je krijgt een ongeluk... en je heb een snelle setup en de verzekering komt erachter...(doormidel van inspectie wat ik heb gehad) ben je als nog nie verzekerd... dus je moet gewoon niet gepakt worden of een ongeluk make....

/edit: dus eigenlijk is rijden zonder verzekering niet dom....maar

met snelle setup op straat rijden is dom....
 
mja , zoals ik al zei komt het in de praktijk bijna niet voor dat een scooter daadwerkelijk op snelheid word gecontroleerd na een ongeluk , komt ook nog bij dat het vaak niet eens te controleren valt.
 
Back
Top