Snelle bocht van Aerox std uitlaat te koop?

Rens2002

Well-Known Member
Is er een "snelle", dus onbegrensde bocht zonder piemel van een Aerox te koop? Of bestaat de uitlaat gewoon uit één deel, en moet ik de piemel eraf zagen, dichtknijpen en laten dichtlassen?

Als het laatste het geval is, hoe haal ik het beste die piemel eraf (waar afzagen, hoe dichtknijpen), waar (bedrijf?) laat ik em dichtlassen, en hoeveel gaat me dat ongeveer kosten?

Bij voorbaat dank, en sorry voor de n00bvraagjes :D

-edit- ohja het is trouwens een Max Biaggi, bouwjaar 2000 (maar op easyparts staat weer dat elke Max Biaggi uit 1999 komt, dus kan dat ook zo zijn? ik heb een aankoopsbon van vorige eigenaar uit 2000 iig)
 
Advertisement - register to remove this

Er is geen onbegrensde bocht te koop voor een aerox, uitlaat bestaat uit 1 geheel.

Ik heb die piemel er bij een autogarage af laten halen en dicht laten lassen. Dit koste me dacht ik 3 euro ofzo
 
ff over die biaggiversies, die werden alleen gemaakt in 1999.MAAR op de verkoopbon staat de VERKOOPDATUM en niet de productiedatum.zo zou het kunnen zijn dat je een maxbiaggi aerox hebt uit 2002.hoewel je dan wel goed moet zoeken maar goed, het gaat om het idee:rolleyes:
 
Back
Top