Hallo,

Ik heb een Vespa Sprint iget 50cc met een multivar (7,5 gram rollen), malossi ecu en een malossi luchtfilterlslang. met deze setup zou hij 60-65 moeten halen met een snelle optrek maar mijne wil gewoon niet verder dan 55, tenzij daling of sterke wind mee. v-snaar, rollen etc zijn recent vervangen. heb ook al een paar keer geprobeerd de inleerprocedure van de ecu opnieuw te doen, maar telkens geen verschil. iemand enig idee?
 
Advertisement - register to remove this

Hey floek de E5 modellen zijn een grote ramp als het gaat om opvoeren. Ik heb er een malossi multivar in omdat die opeens weinig vermogen had. Nu gaat die berg af 55 met
Orginele ECU maar met een beetje weerstand daalt
Die af naar 40KMH. Wat ik zou doen is of een vollig mallossi 80cc paket te doen wat erg duur is of gewoon 55 laten lopen dan heb je minder snel slijtage. Op de meeste wegen mag je toch maar 50kmh
 
De maximumsnelheid van de brommer hangt af van de weg. Op de rijbaan is de maximumsnelheid 45 kilometer per uur. Op het fiets/bromfietspad buiten de bebouwde kom is de maximumsnelheid 40 kilometer per uur. Op het fiets/bromfietspad binnen de bebouwde kom is de maximumsnelheid 30 kilometer per uur.
 
heb je ooit iets nog gevonden? ik heb hetzelfde probleem
Post automatically merged:

heb je ooit iets nog gevonden? ik heb hetzelfde probleem
Post automatically merged:

heb je ooit iets nog gevonden? ik heb hetzelfde probleem
 
Back
Top