Snelheidsmeter repareren/Grootlicht

fyre

Well-Known Member
Hoi.

ik ben de laatste tijd druk op zoek naar een goede scooter. Nou heb ik wel een goede scooter gevonden voor een redelijke prijs, maar de snelheidsmeter is kapot en het grootlicht is doorgebrand.

Hoeveel en hoe lang kost het om te vervangen?(bij een garage, ik ben waardeloos in techniek, en ik mol alleen maar meer als ik iets probeer te repareren.)

Alvast bedankt.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

lampje vervangen kun je zelf wel denk ik..
en in hoe verre heb je groot licht nodig?

snelheidsmeter kan aan meedere dingen liggen..
kabel geknapt?
aandrijf mechanisme bij het wiel kapot?
aansluiting bij het dashbord kapot?
dashbord kapot?
 
Vertel even wat voor scooter dat scheelt al.
Zo weet ik dat bij een aerox de teller kabel vaak kapot gaat, en het groot licht heb je niet nodig, maar als je het toch wilt is een lampje vervangen 5min werk wat elke idioot kan.
 
Het is een Scooter Generic XOR.

Ik heb de verkoper gevraagd wat er precies mis mee is, maar zelf weet hij het ook niet precies. De kilometerteller is in ieder geval gewoon stuk.

Een precieze prijs is niet per se nodig, zolang het er in de buurt ligt.

Alvast bedankt.

maar als je het toch wilt is een lampje vervangen 5min werk wat elke idioot kan.

Wedden voor je scooter dat ik het nog verder mol? Serieus, zo erg ben ik in dit soort dingen. :p
 
@matske ,

welkom op dit forum.
Beter een eigen draadje aanmaken, dit draadje stamt nog uit de tijd dat jij 7 of 8 jaren oud was!
Maak een goeie beschrijving van je probleem, vertel iets over de setup van je scooter en wat er eventueel allemaal aan veranderd is en wat er vooraf ging aan het probleem.
 
Back
Top