Ik heb de bekabeling eens bekeken, maar ziet er allemaal netjes uit. Heb het schoongemaakt met contact spray, maar helaas geen verschil.
Wel was er één draadje niet aangesloten, en ik heb ook geen idee waarvan deze is. Als ik hem in een connector stop die ook los ligt, merk ik geen verschil...
Ook hangt er een los connector blok voorin, waar deze voor dient weet ik niet, er is niks om hem op aan te sluiten.
De vlotter zelf die werkt wel (gaat op en neer), dus dat is het probleem ook niet.
Er zit voorin de kuip een wit blokje wat warm word, waar dient deze voor? Hier zitten 2 zwarte draden op, ik denk dat dit een massapunt is.
Verder zitten er nog een hoop andere kabels/blokjes voorin de kuip. Als ik hier iets van lostrekt start en werkt de scooter ook nog, ik heb dus werkelijk geen idee waarvoor het allemaal dient.
De tellerkabel die draait wel als het wiel draait, dus dat is het probleem ook niet...
/edit
Ik heb inmiddels ook de draden van de tank doorverbonden, maar de meter doet nog steeds niks...
Ondertussen werkt de electrische start en knipperlichten ook niet meer, als ik de scooter op contact zet...
Als ik de scooter kickstart dan werkt het wel... Kan het zijn dat de accu gewoon leeg is?
Als de motor loopt, dan knippert het knipperlicht niet echt lekker, en de toeter geeft maar een net wel/niet geluid...
Helaas had ik de multimeter dus nodig, en je ziet het, elke keer als je hem nodig hebt, is de batterij leeg!
/edit2
Het niet starten was de zekering, die was door... Er zit nu een oude roestige zekering tussen... Maar het werk in elk geval.
Behalve de brandstofmeter, die doet nog steeds niks...