snelheid SYM

Als hij 55 op de teller loopt wel dacht ik.
Hoe hij in de ECU staat kijken de wouten niet naar.
Maar vraag ook of ze de begrenzing uitzetten, heb je daar ook geen last meer van.
 
Oké hier kan ik wel iets mee.

Als de dealer hem bijvoorbeeld in de ECU aanpast en ik zou net op 51 uitkomen na correctie dan kan ik zelf een varioring plaatsen zodat hij net wat langzamer gaat?
 
Ik heb antwoord van myscootershop.
Hun kunnen hem op 55 of 60 zetten.
Ik denk dat ik eerst maar eens ga kijken of er veel verschil zit tussen teller en gps. Bij weinig verschil laat ik hem op 55 zetten en bij veel verschil op 60.
Dan zit ik sws binnen de wok grens.
 
Nee hun hadden mij in de ECU 50km/h gezet.(ben ik pas achter gekomen)
Ik moest zelf de varioring plaatsen van 4mm.
Dus als ik hem eruit had gelaten de varioring of een iets smallere erin had gedaan had hij sneller gelopen.
Hun hadden gezegt, zet de 4mm ring erin en hij loopt 35 á 36.
Maar niet erbij gezegd dat ze de snelheid op 50 hadden gezet.
Ik ben nu ook in het bezit van de software en alles, dus toen zag ik dat ze er 50 ingezet hadden.
Hoi Bulldog,

Weet jij waar de software en benodigde kabels te koop zijn?
 
Hi Bulldog,

Hier heb ik alles gekocht, kabels en dongle.
Had wel lang geduurd bij Zandri, was steeds uitverkocht.

Software staat hier:
Zie de Fiddle2 niet in het rijtje staan, maar deze software werkt dus ook voor de Fiddle2 euro4?
 
Jazeker, ik heb ook de Fiddle 2 euro 4
Bedankt! Had gisteren het setje besteld en vandaag binnen gekregen. Ik heb zo een snorscooter en heb de max snelheid op 37 gezet, maar de snelheidsmeter lijkt niet hoger te komen dan 34. Kan dit komen door de varioring?

NB. de scooter was laatst door de scooterwinkel opgevoerd naar 35, maar irriteerde me al snel dat die chineze namaak vespa's mij inhaalden (niet met een al te hoge snelheid, maar duidelijk was dat niet 35)
 
Je moet ook de varioring aanpassen, alleen de snelheid in de ECU aanpassen werkt niet.
Ik heb een ring van 4mm erin, loopt hij nu 36 op de teller.

Kijk ook even waar PAR77 op staat.
Ik zou die op VAL=0 zetten.
Dan is de toeren begrenzing ook uitgeschakeld.
 
Last edited:
Je moet ook de varioring aanpassen, alleen de snelheid in de ECU aanpassen werkt niet.
Ik heb een ring van 4mm erin, loopt hij nu 36 op de teller.

Kijk ook even waar PAR77 op staat.
Ik zou die op VAL=0 zetten.
Dan is de toeren begrenzing ook uitgeschakeld.
Mijn staat in de ecu op 39 met een varioring van 5 mm. op de teller gaat ie 35/36. en op de snelheidsborden geeft ie 34 aan.

ik ga wel even kijken naar die par77
 
Effe inhakend op jullie gesprek, ik heb ook een nieuwe Fiddle 2 van 2021. Rijd nu 34km op de teller. Gelijk voor aflevering laten doen. Bij bergaf of platte weg ook dat gestibbel bij 34. Als die begrenzer word uitgezet, gaat die dan niet langzaam harder rollen dan die 34 ? Of is dit enkel dat het gestotter weg is ? Dus bij bij een controlle dat die harder gaat dan die 34.
 
Als je van dat gestibbel af wilt, moet je de toeren begrenzing uit laten schakelen in de ECU.
Snelheid op rechte stukken blijft dan gewoon 34.
 
Nee hun hadden mij in de ECU 50km/h gezet.(ben ik pas achter gekomen)
Ik moest zelf de varioring plaatsen van 4mm.
Dus als ik hem eruit had gelaten de varioring of een iets smallere erin had gedaan had hij sneller gelopen.
Hun hadden gezegt, zet de 4mm ring erin en hij loopt 35 á 36.
Maar niet erbij gezegd dat ze de snelheid op 50 hadden gezet.
Ik ben nu ook in het bezit van de software en alles, dus toen zag ik dat ze er 50 ingezet hadden.
Goededag,

Ik zal me even voorstellen.

Ik ben paul Ik rij een sym fiddle 2 2019
En mijn vrouw heeft er een uit 2018 alle bij euro4 .

Nou zie ik dat u de software heeft mag ik vragen waar u die vandaan heeft,

Ik ben namelijk ook op zoek en overal waar ik kijk en vraag zegen ze dat het niet voor een bromscooter is maar alleen voor motor fietsen .

Zou mijn een adres kunnen geven van waar u het vandaan heeft??

Groetjes paul
 
Goededag,

Ik zal me even voorstellen.

Ik ben paul Ik rij een sym fiddle 2 2019
En mijn vrouw heeft er een uit 2018 alle bij euro4 .

Nou zie ik dat u de software heeft mag ik vragen waar u die vandaan heeft,

Ik ben namelijk ook op zoek en overal waar ik kijk en vraag zegen ze dat het niet voor een bromscooter is maar alleen voor motor fietsen .

Zou mijn een adres kunnen geven van waar u het vandaan heeft??

Groetjes paul
Kijk in post #25 daar staan de linken. ( iets omhoog scrollen )
 
Back
Top