Snelheid Peugeot Kisbee RS

Dinkys

Member
Goedenavond,

Mijn naam is Martin en sinds 2 dagen ben ik in het bezit van een nieuwe Peugeot Kisbee RS.
De snelheid op de teller is 54km/u (eenmalig om te kijken hoe hard hij gaat).
Graag zou ik willen weten wat ongeveer de werkelijke snelheid is.
Ik wil geen problemen met een eventuele rollenbank controle.
Mocht hij te hard gaan wil ik de dealer vragen om hem wat langzamer te laten gaan.
 
Advertisement - register to remove this

Ik werd net gebeld door de politie bij mij in de buurt. Momenteel zijn er geen rollenbanken ivm Europese aanbesteding.

Volgens de agent zal bij 54 op de teller de rollenbank niet verder komen dan 51 en na correctie 46. Een hele opluchting.

Over een paar maanden komen de nieuwe rollenbanken en kan ik een afspraak maken voor een test.
 
Ik werd net gebeld door de politie bij mij in de buurt. Momenteel zijn er geen rollenbanken ivm Europese aanbesteding.

Volgens de agent zal bij 54 op de teller de rollenbank niet verder komen dan 51 en na correctie 46. Een hele opluchting.

Over een paar maanden komen de nieuwe rollenbanken en kan ik een afspraak maken voor een test.

Politie jou gebeld??? Wat is de link met de politie dan? Familielid? Als ik vragen mag?
Ik ken die service niet. ;)
 
Ja haha, ik denk dat hij zelf heeft gebeld over hoe en wat.. Er was toch zoiets een tijdje terug dat je gratis op de rollerbank je snelheid kon meten? Zonder een boete te krijgen?

Edit: lees net dat dit inderdaad vrijwillig kon.
 
Ik had inderdaad nogmaals gevraagd of het kon. Daarover belde hij.

Ivm Europese aanbesteding krijgen ze nieuwe.
De oude zijn al weg en de nieuwe komen over een paar maanden.
Let wel op dar snelheidscontroles er wel gewoon zijn, maar momenteel dus geen rollenbank.
 
Back
Top