Snelheid op teller???

hermaneos

Well-Known Member
Ik heb een Runner uit 1999 en die wordt morgen gekeurd bij de RDW. Nou is hij standaard en loopt ong. 60 op de teller. Rijd je dan ong. 45? Aangezien die Runner tellers zo dramatisch afwijken:S. Onbegrensd rijd ik 80 teller.
 
Advertisement - register to remove this

Fenjo said:
Volgens mij wijkt een runner bijna niet af, bij lagere snelheden.
Maar als die van jou 60 loopt op teller rijd hij sowieso geen 45 echte.
ja tuurlijk:S, de Runner wijkt het meest af van alle tellers, waarom denk je dat een Dark Dream 110 rijd onbegrensd. Graag reacties van mensen met een Runner die er wat vanaf weten...
 
A-Bizar said:
die van mij ging std ook 60. Vroeger ook bij mijn sr gehad. Splinternieuw uit de winkel... 60 teller.
+/- 50 auto toen.
Oke heel erg bedankt, is namelijk nogal belangrijk. Weet niet hoe streng een rdw keuring is. Maar das mooi dan, dacht het al. Het voelt ook langzaam.
 
dacht dat peugeot het meeste afwijkt, iemand die ik ken z'n speedfight 1 tekent 63 op teller en doet op mijn (digitale) teller maar 46.
Anyway, als je 60 op teller doet zal je met geen enkele brommer een boete krijgen hoor;)
 
Heavyvicer said:
dacht dat peugeot het meeste afwijkt, iemand die ik ken z'n speedfight 1 tekent 63 op teller en doet op mijn (digitale) teller maar 46.
Anyway, als je 60 op teller doet zal je met geen enkele brommer een boete krijgen hoor;)


een Speedfight wijkt meestal juist weinig af...

ik heb runners bereden die over de 100 gingen onbegrensd , knap werk ;)

SR www (model) wijkt ook zo goed als niet af..

maar waarom moet je naar de rdw :?
 
Heavyvicer said:
dacht dat peugeot het meeste afwijkt, iemand die ik ken z'n speedfight 1 tekent 63 op teller en doet op mijn (digitale) teller maar 46.
Anyway, als je 60 op teller doet zal je met geen enkele brommer een boete krijgen hoor;)


een Speedfight wijkt meestal juist weinig af...

ik heb runners bereden die over de 100 gingen onbegrensd , knap werk ;)

SR www (model) wijkt ook zo goed als niet af..

maar waarom moet je naar de rdw :?
 
melf #50 said:
een Speedfight wijkt meestal juist weinig af...

ik heb runners bereden die over de 100 gingen onbegrensd , knap werk ;)

SR www (model) wijkt ook zo goed als niet af..

maar waarom moet je naar de rdw :?
het is een Duitser en moet ingevoerd worden, er ontbreekt een typegoedkeuringsnummer
 
hermaneos said:
ja tuurlijk:S, de Runner wijkt het meest af van alle tellers, waarom denk je dat een Dark Dream 110 rijd onbegrensd. Graag reacties van mensen met een Runner die er wat vanaf weten...


tellers lopen niet synchroom op
als je 110 rijd en in het echt 90 betekend niet als je 30 rijd dat je dan in het echt 10 rijd

rdw test de snelheid op een dynostar mini scooter bank
misschien even van te voren op zo bank testen
ik weet niet wat zo keuring kost maar zou lullig zijn dat hij word afgekeurd
en weer moete late testen

grt jp
 
maakt kwa model ook niet altijd zo veel uit.. een maatje van mij had ook een sr piaggo uit het zelfde jaar..

de 1e reed op de zelfde snelheid (90 echte) 110 op teller
en die van mij reed dus gewoon netjes 90 op de teller.. verschilt gewoon per scooter niet perse per model
 
reed zondag met een std. viva city 58 op de teller en bij mij in de buurt staat een paal, die aangeeft hoe hard je rijdt en dat was 49...

edit: is geen echte flitspaal, maar waarschuwt alleen hoe hard je rijdt.
 
mijn teller is bijna exact hetzelfde als die van onze auto :) wijkt 1-2/u uit..

Ik ging onbegrenst altijd rond de 78, ook op een autoteller

En nu met 70 corsa etc. 102 op een autoteller, +/-104 op me eige teller

btw een NRG Extreme ;)
 
jpvdw said:
tellers lopen niet synchroom op
als je 110 rijd en in het echt 90 betekend niet als je 30 rijd dat je dan in het echt 10 rijd

rdw test de snelheid op een dynostar mini scooter bank
misschien even van te voren op zo bank testen
ik weet niet wat zo keuring kost maar zou lullig zijn dat hij word afgekeurd
en weer moete late testen

grt jp


synchrooN ;)

het is idd meestal zo , hoe hoger de snelheid hoe meer de afwijking...
 
hermaneos said:
ja tuurlijk:S, de Runner wijkt het meest af van alle tellers, waarom denk je dat een Dark Dream 110 rijd onbegrensd. Graag reacties van mensen met een Runner die er wat vanaf weten...

Een vriend van me heeft ook een runner onbegrenst loopt 75 op teller.. En echte km ongeveer 73.. Dus ik weet zeker dat runner niet als meest afwijkt.
 
Back
Top