Snelheid bèta ark

yamJOGr

Member
Beste members

Ik heb een bèta ark ac
Dr 50cc
12mm carburateur (ken het model niet
Sportfilter
Sport vario
4,7gr rollen
Gianelli shot

Hij trekt lekker maar mijn vraag is hoe kan het dat hij niet boven de 55 km per uur komt
Een std cilinder zou met deze setup al wel harder dan 65 lopen
Alles is ontgrensd
Hij krijgt genoeg benzine
En maakt geen overtoeren maar gaat gewoon niet harder

Iemand een idee?
 
Advertisement - register to remove this

begin met het terug monteren van het orginele luchtfilter, met zon cilinder en orginele carburateur meer dan genoeg. zorg je dat je de carburateur goed hebt afgesteld.
heb je al wat geprobeerd met de roller lichter of zwaarder, en wat voorn drukveer heb je erin?
 
Beste members

Ik heb een bèta ark ac
Dr 50cc
12mm carburateur (ken het model niet
Sportfilter
Sport vario
4,7gr rollen
Gianelli shot

Hij trekt lekker maar mijn vraag is hoe kan het dat hij niet boven de 55 km per uur komt
Een std cilinder zou met deze setup al wel harder dan 65 lopen
Alles is ontgrensd
Hij krijgt genoeg benzine
En maakt geen overtoeren maar gaat gewoon niet harder

Iemand een idee?
Sportfilter is troep, zuigt alleen maar zand en teveel lucht je cilinder in. Stel je carb nogeens af zonder sportfilter. En 0.1g verschil in rolletjes kan een groot verschil maken.
 
Dus bij wijze van spreken kan 0,1 gram een groot verschil maken en bij wijze van spreken ff met rubbere hamer wiellager in naaf slaan bij wijze van spreken .
 
Taalgebruik?

Waarschijnlijk ligt dit aan je carb, kwestie van afstellen of andere rollen erin doen. Beetje experimenteren helpt wel
 
Dus bij wijze van spreken kan 0,1 gram een groot verschil maken en bij wijze van spreken ff met rubbere hamer wiellager in naaf slaan bij wijze van spreken . lul gewoon geen bullshit vriend .je zegt het toch
Begrijp jij wel wat bij wijze van spreken betekend pik, en ja dat is exact hoe ik wiellagers vervang, als je het zelf nooit geprobeerd hebt, moet je niet anderen erover gaan afzeiken.
 
Beste members

Ik heb een bèta ark ac
Dr 50cc
12mm carburateur (ken het model niet
Sportfilter
Sport vario
4,7gr rollen
Gianelli shot

Hij trekt lekker maar mijn vraag is hoe kan het dat hij niet boven de 55 km per uur komt
Een std cilinder zou met deze setup al wel harder dan 65 lopen
Alles is ontgrensd
Hij krijgt genoeg benzine
En maakt geen overtoeren maar gaat gewoon niet harder

Iemand een idee?
Wat voor sport vario heb je eigenlijk, mijn excuses voor het dubbelposten.
 
Zeik alleen jou af omdat je bullshit lult en bij wijze van spreken betekent dat je overdrijft die jongen vroeg om advies niet een overdreven richtlijn met je rollen die tering dingen zijn niet gratis bij wijze van spreken en hoeveel wiellagers heb je zo met je rubbere hamer erin gezet dan. ik hoop niet dat jij je brood verdiend met sleutelen

Zou je heel graag op je taal gebruik willen letten.. We zitten overigens hier om elkaar te helpen. En niet om elkaar af te zeiken.
 
Zeik alleen jou af omdat je bullshit lult en bij wijze van spreken betekent dat je overdrijft die jongen vroeg om advies niet een overdreven richtlijn met je rollen die tering dingen zijn niet gratis bij wijze van spreken en hoeveel wiellagers heb je zo met je rubbere hamer erin gezet dan. ik hoop niet dat jij je brood verdiend met sleutelen

Dit helpt de TS zeker niet... bekvecht verder in een apart gesprek aub
 
Hoeveel km
Beste members

Ik heb een bèta ark ac
Dr 50cc
12mm carburateur (ken het model niet
Sportfilter
Sport vario
4,7gr rollen
Gianelli shot

Hij trekt lekker maar mijn vraag is hoe kan het dat hij niet boven de 55 km per uur komt
Een std cilinder zou met deze setup al wel harder dan 65 lopen
Alles is ontgrensd
Hij krijgt genoeg benzine
En maakt geen overtoeren maar gaat gewoon niet harder

Iemand een idee?
hoeveel km heeft ie gelopen heb je goede compressie en heb je er zelf wat aan veranderd
 
Back
Top