This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Snel....

Robin_SR

Well-Known Member
FF een vraagje, nu ik bijna 16 ben en inmiddels al een scooter heb en al flink gespaard heb voor een snelle setup, heb ik ff een vraagje.

Mijn broer is in het bezit van een motohispana Rx, met 21 mm carbarateur, metrakit uitlaat (even snel als orginele), en 2 cilinders: Top Performance 73.5 cc en Airsail 70cc en alle 2 getuned (stage 2).

Ik wil natuurlijk sneller als hem zijn, dus vroeg ik me af met welke setup dat moet lukken??Of lukt dat bijna niet, want me broer is al 1 van de snelste hier uit de omgeving?

Met vriendelijke groet, Robin van Tiel.

denk dat je met een
-MHR70 team
-Yasuni C16
-21mm
-Malossi MHR2000 vario
-hebo koppeling
-Doppler krukas & c3 lagertjes

hem wel kunt ownen (eenmaal goed afgesteld natuurlijk )

Ik wil het wel graag zeker weten. Ga der maar van uit dat die goed afgesteld wordt, dat kan mijn broer wel.
Maar noem maar setups mensen. En niet zeggen van ja met een Evo/SPeed/Hebo zeker, want dat kan ik natuurlijk zelf ook wel bedenken. Ik heb het het liefst wat goedkoper als die 3 die ik net noemde...

sorry dat ik het zo zeg maar ik denk dat jij hem nooit gaat bijhouden op top. met optrekken trek je hem met gemak eruit, maar op top van hem ligt waarschijnlijk veel hoger

is een Athena Vlinder niks voor je.. Dit blaast ook wel en is niet al te duur... c16 erbij... 24 vlak ... wil allemaal wel hoor... Maar toch vind ik dit een nutteloos topic waar je ook voor had kunnen searchen!

Originally posted by Area 51 Tetsuya
Zo'n gevoel heb ik ook. Die schakels rijden bijna allemaal flink door op top. Met een 50cc zijn ze al in staat 100 digi te blazen. Dat lukt je bij een scootertje never nooit niet.

Ga eens naar de SOBW scooterraces en er zal een wereld voor je open gaan....

Topic vind ik inderdaad een beetje loos. Als je een beetje rond gaat kijken op het forum zal je er snel genoeg achterkomen wat er sneller is dan je broers set-up...

tis me waat

scheid aan!! laat die gast gewoon vragen... erop in gaan.... dat is pas loos! mar ga in het verolg wel eerst searchen voordat je vragen stelt! suc6 met je scoot
greetz

Scheid aan? Que? Zoek jij nou maar eens druk in je nederlands woordenboek :|

Het is: SCHIJT AAN! Maarja, laat hem wel gewoon vragen stellen hoor, maar er vooral niet op in gaan?? Dat heeft geen nut dan lijkt mij?? Weleens meegedaan aan de Nationale IQ-test? Of weet je niet wat dat is...

X-cuses hoor moest ff reageren! Tis me waat