SNEL!! waar zit de begrenzer?

Black Phantom

Senior Member
Ik zit hier nu met een SF en we hebben de uitlaat er afgehaald maar zien niet echt een prop? is de bocht een begrenzer of is het alleen het expansiebuisje dat begrensd??
mzzl TIm
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Black Phantom


nee het enige wat ik zag was een opening ten grootte van een gulden (euro 8) ) en een (volgens mij) vloeibare pakking...

Voel ff met een omgebogen stuk ijderdraaid oid of er erbij de bocht schotten oid in de uitlaat zitten
 
bij een std. uitlaat van een SF zit alleen een resonantiebuisje aan die bocht (geen prop dus), die moet je afzagen en dichtlassen en dit scheelt vooral iets met het optrekken... verder natuurlijk de begrenzingsplaat uit de vario halen (achter stofkap van de vario) en dan rijd je wel wat harder...
 
Originally posted by SpeedfightFreak
bij een std. uitlaat van een SF zit alleen een resonantiebuisje aan die bocht (geen prop dus), die moet je afzagen en dichtlassen en dit scheelt vooral iets met het optrekken... verder natuurlijk de begrenzingsplaat uit de vario halen (achter stofkap van de vario) en dan rijd je wel wat harder...

Het is gelukt... Bedankt allemaal...
Het scheelt inderdaad best wel in het optrekken...
zat er nou ook nog een prop in het luchtfilter?
mzzl Tim
 
Originally posted by Black Phantom
Het is gelukt... Bedankt allemaal...
Het scheelt inderdaad best wel in het optrekken...
zat er nou ook nog een prop in het luchtfilter?
mzzl Tim
nee geen prop in je luchtfilter maar je kunt beter dat stuk met die 2 witte aanzuigbuisjes die links/onder t.o.v. je buddybak zitten ff opboren... die buisjes -zo groot mogelijk- opboren (ik dacht 14mm ofzo) of gewoon dat hele witte stuk erafhalen maar dan krijgt ie weer teveel lucht denk ik alsie alleen onbegrensd is...
verder een groter sproeiertje erin, maat 68 is wel goed als je die buisjes opgeboord hebt en verder onbegrensd rijdt...
 
Originally posted by SpeedfightFreak

nee geen prop in je luchtfilter maar je kunt beter dat stuk met die 2 witte aanzuigbuisjes die links/onder t.o.v. je buddybak zitten ff opboren... die buisjes -zo groot mogelijk- opboren (ik dacht 14mm ofzo) of gewoon dat hele witte stuk erafhalen maar dan krijgt ie weer teveel lucht denk ik alsie alleen onbegrensd is...
verder een groter sproeiertje erin, maat 68 is wel goed als je die buisjes opgeboord hebt en verder onbegrensd rijdt...

Ik moest maatje 70 hebben voor 14mm opgeboorde buisjes van het luchtfilter.
Maar ik kwam erachter dat het wel een leuk geluidje geeft als je dat witte ding met die buisjes eruit haalt, je hebt dan ongeveer sproeier 74 nodig en dan loopt het perfect.
 
Back
Top