Snel pijpje/std cylinder

Cobus

Well-Known Member
Is er een uitlaat die snel, een mooi (maar stil) geluidje, en die mooi onder een dna staat?

* en waar je weinig onderhoud aan hoeft te verrichten?

Ik wil namelijk een goed snel uitlaatje voor naar school, het gaat om std cylinder, icm een 17.5 carb. het liefst een uitlaat die goed is af te stellen op begrenzer :)

Ik zat te denken aan R/shot/Samba competition/bidalot s2 maar alle tips zijn welkom.

Alvast bedankt,

*Ik heb gesearched, kon weinig vinden :S
 
Advertisement - register to remove this

ik heb laser x pro... is niet echt super snel ofzo.... maar is wel zeer stil en rijd wel leuk

Edit: ik weet niet wat jij met bloedhard optrekken bedoeld? die van mij trekt makkelijk wheelies met deze uitlaat... maja dat deed die ook met std uitlaat :p
 
Als je een uitlaat met bloedveel kracht wil, zal ie toch wat harder geluid maken dan je wil denk ik.

Ik rijd nu met mijn aerox met een gianelli shot. Niet super hard geluid, maar wel veel kracht en snel... Moet je natuurlijk ook goed afstellen etc...

Maar een uitlaat met veel bloedkracht en stil als een muis? hmmm daar zeg je me wat...

Probeer een sito plus ofzo :rolleyes:
 
Cobus said:
de uitlaat moet gewoon niet meer geluid maken dan toegestaan ;)
en sito plus kan ook snel zijn, maar mooi is anders :)

Dan zou ik een Laser x pro nemen of een Gianelli shot.. Shot maakt wel meer snelheid etc.. (spreek uit ervaring) maarja je moet zelf even kijken ;)


PS stond trouwens laatst bij roller, meting geluid alles. Geluid was in orde, alleen snelheid niet +ralf+ haha maar tis maar net wat je mooi vind. Je kan trouwens ook een yasuni nemen, beetje ander geluid alleen. Ook niet al te hard :rolleyes:
 
Last edited:
Renovatio said:
Dan zou ik een Laser x pro nemen of een Gianelli shot.. Shot maakt wel meer snelheid etc.. (spreek uit ervaring) maarja je moet zelf even kijken ;)


PS stond trouwens laatst bij roller, meting geluid alles. Geluid was in orde, alleen snelheid niet +ralf+ haha maar tis maar net wat je mooi vind. Je kan trouwens ook een yasuni nemen, beetje ander geluid alleen. Ook niet al te hard :rolleyes:
Ze moeten mijn geluid niet gaan meten denk ik bij rollerbank. Ik heb ook shot, maar maakt niet echt zacht geluid icm MHR-R.
Ik weet niet met wat voor cilinder jij rijd........

Mvg Jeffrey
 
hmm jah kwa geluid red je het nooit. Want als je meer geluid maakt dan hij orgineel maakt bij een XXX toerental, dan maak je al te veel. Dit aantal DB staat bij je frame nummer.. En zo stil als een std uitlaat lukt je nooit... Dus, meer herrie ga je altijd maken, en het is bijna nooit toegestaan...
 
Dat vind ik dus echt lelijk zo'n rs50 demper. Niet zo zeer lelijk eigenlijk maar veeeeel te groot. Vriend van me heeft dat op zn evo uitlaat om het geluid te dempen. Veel te grote demper en maakt nog steeds pokke herrie. wel iets minder maar nog steeds te veel geluid. Die demper past niet eens in klem
 
stage 6 pro of shot

Ik zou voor een stage 6 pro gaan lekker orgineel je ziet er niet veel mee rijden maar toch een snelle uitlaat en anders voor een shot vanwege veel trekkracht.

laser zou ik alleen kopen, omdat ze mooi zijn niet kwa prestaties
 
Back
Top