Sneeuw 2009-topique

Status
Not open for further replies.
Hier ligt ook amper sneeuw.. vanochtend ff staan genieten van buren die weg probeerden te gaan (straat loopt hier mega scheef af) kwamen bijna allemaal niet naar boven :D Vanochtend ff naar m'n vriendin gereden om wat spullen op te halen.. lekker ff wezen spelen met de KA :X van m'n zusje :#
 
er ligt wel wat hier, maar lang niet zoveel als in groningen :( laat maar flink door sneeuwen... vanaaf ff lekker spelen.

Nou 1 dagje sneeuw is wel goed genoeg, vandaag moest ik naar Rotterdam A12 dus dan weet je het wel:P, stukje waar ik normaal 15min over doe deedt ik nu een uur over en ben toen maar weer terug gekeerd naar huis toe, lekker daggie sneeuwvrij:P
 
in leek (groningen) wel 30 tot 40 cm :).
alleen jammer dat ik met mn poot omhoog lig, omdat ik gister uit ben gegleden door diezelfde sneeuw:'(.
 
m1dznjcae4s0.jpg


Bij mij om de hoek en het sneeuwt stevig door, zeker al 25 cm nu..
 
Hier echt bijna niets. 3 cm max vannacht en heb het niet eens zien sneeuwen. Het dooit zelfs een beetje met 1,2 graden in de achtertuin.

hopen dat het vanavond wat wordt...

EDIT: plaatjuhh..

xolkqv.jpg
 
Last edited:
Hier ook niet zo veel maar het sneeuwt nog wel. Als ik het KNMI moet geloven komt er na de middag niet veel meer bij. Boeit me vrij weinig want ik zit toch ziek thuis. :|
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top