This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Sneeuw 2009-topique

Status
Not open for further replies.
Driften met de vivacity van je moeder is ook niice.. sr rijdt atm niet, dus de viva van mijn moeder mee.. driftend, spinnend, glijdend over de rotonde's, en over de klinkers in de binnen stad.
 
OMG. Jij hebt echt geluk. Hier in Nuth is het echt een t**ing bende aan sneeuw en gladheid.
Zou zo met je willen ruilen. Het sneew is leuk als je vrij bent. Maar als je moet werken is het echt een ramp.


Nou het heeft vanacht hier ook geneeuwd hoor. Lekker driften in de caddy onder werktijd :#
 
Driften met de vivacity van je moeder is ook niice.. sr rijdt atm niet, dus de viva van mijn moeder mee.. driftend, spinnend, glijdend over de rotonde's, en over de klinkers in de binnen stad.


Klinkers zijn dus echt niet leuk om over te rijden nu. Mooi op me bek gegaan met de scooter.

Er ligt wel sneeuw, maar het is meer gladheid wat er nu is.
 
ja was hier oko goed glad @ klinkers..

10'de gas was al wielspin. je kon totaal niet sturen cq. remmen..
mja heelhuids aangekomen..

blij dat ik niet op mn SR was.. zit net ff wat meer vermogen in dan mn moeder haar stock viva..

ding reageert so abrupt op het gas 8P
 
ghe ik kom mooi niet op de scooter met dit weer
paar jaar geleden flinke glijer gemaakt met me sr, doe mij maar veilig een auto met abs
 
Dat is echt puur voor op het ijs zelf in sneeuw gewoon normaal met half barretje erin, damn wat is dan driften wijs8) gewoon drifts van halve minuut lang ofzo8)
Rondjes driften kan oneindig

Suzuki LT80 automaatje 2takt gaat prima pas ik prima op
 
vroeg me nest uit... :L















Allemaal onbewerkt... omdat ik niet eens weet hoe dat moet 8P
 
Last edited by a moderator:
Status
Not open for further replies.