snake uitlaat op DNA

atx

Grote klappen snel thuis!
1=>ik heb verschillende dingen gelezen, dus voor de duidelijkheid
past een snake uitlaat van runner nu wel of niet op een gilera dna?

2=>loopt een DNA dan evenhard met een begrensde snake als met een begrensde standaard uitlaat?

3=>nergens kan ik de nieuwprijs vinden van de snake uitlaat? weet iemand die?
 
Advertisement - register to remove this

Ow ahaa die standaard op die pogiali zit enzo... jaaaja!

Nieuwprijs? 250 gulden ofzow... standaard uitlaten zijn ontzettend prijzig! Over prestaties heb ik zelf geen ervaringen maar die nieuwe schijnen wel iets beter te zijn dan de oude std. uitlaten...
 
Geen enkel probleem...past zowel op runner als DNA.
En wat betreft de snelheid...tsjah...standaard uitlaat is een standaard uitlaat, merk boeit niet.
 
Originally posted by hebo-aeroxje

Nieuwprijs? 250 gulden ofzow... standaard uitlaten zijn ontzettend prijzig! Over prestaties heb ik zelf geen ervaringen maar die nieuwe schijnen wel iets beter te zijn dan de oude std. uitlaten...

Maak daar maar euro's van en dan maal 2 of zo..
 
Ga nou niet moeilijk doen van: "Ik wil een terugloper, maar wel een std uitlaat...:|" Koop een "gewone terugloper" met een pijpje erin zoals de Next heeft. Iemand nog wat voorbeelden voor die jongen?
 
Jamaar het is niet omdat 2 brommers hetzelfde blok hebben dat alle uitlaten erop passen... bvb. ik kocht ooit een wild lion voor m'n nitro, en die kon ik niet gebruiken want hij zat tegen m'n achterwiel ==> moest hem vastdraaien met vloten (kweet het ndlse woord hier niet voor) waardoor een stukje van de ophanging afscheurde... Dus opgepast ;) best eerst eens proberen of heel zeker zijn.

Of steek gewoon een ZX en laat de begrenzing zitten.
 
Of zoals op st.net te lezen is: die nieuwe malossi uitlaat met europese CEE goedkeuring.
maar daar vind ik nergens nix van terug. ook niet op de malossi pagina (zal wel aan mij liggen).

heeft hier iemand foto's/uitleg/grafieken van? want ik vind het wel nog een mooie uitlaat...
 
Originally posted by Enrico@nrg
Maak daar maar euro's van en dan maal 2 of zo..

Sorry moest euro's zijn... had eerst 600 gulden neer gezet, denk maak er 250 euro van. Maatje van me had het toen es gevraagd en 600 gulden is die rechte oude runner pijp bij dealer...
 
Back
Top