SMX tankdop

Jutte

Jutte
Een vriend van mij heeft een Rieju SMX maar nu heeft ie een niet-afsluitbare tankdop. Hij wil een afsluitbare gaan kopen. Maar nu stuiten we op een probleem.

Op de tankdop zit een of ander slangetje, dient dit ergens voor??
Of kan hij gewoon een afsluitbare kopen en die erop pleuren?

Vraag2: waar zijn die tankdoppen te koop?

Alvast bedankt.
 
Advertisement - register to remove this

die dopuh kan je bij elke scooterzaak wel hale of anders bestelle.dat slangetje zorg ervoor dat je tank nie vacuum zuigt dacht ik.
 
ja, er kan geen zooi inkomen, zodat je tank niet vacuum zuigt. Als je niet crosst ofzo kun je volgens mij rustig zonder slangetje rijden hoor:)

Voor dop moet je ff langs de dealer en vragen of die er zijn, heeft een smx een schroefdop? Of gewoon zon klik-halfdraaisysteem?
 
SMX heeft schroefdop. DUs slangetje heeft geen nut als je de brommer voor de weg gebruikt?
Dan knippen we um der af. Want nu kan iedereen zooi in zijn tank flikkeren.
 
de slang en dus ook het gat waar die op aangesloten is zorgen ervoor dat er geen vacuum in de tank ontstaat , als dat dicht zou zijn zou na een poosje de benzine niet meer stromen...
 
melf #50 said:
de slang en dus ook het gat waar die op aangesloten is zorgen ervoor dat er geen vacuum in de tank ontstaat , als dat dicht zou zijn zou na een poosje de benzine niet meer stromen...

zoals al eerder vermeld:p maar melf weet jij dat of er voor die schroefdoppen ook met slot verkrijgbaar zijn? Ik heb der zelf eigenlijk ook eentje nodig voor een tsx(niet voor mij maar een maat)
 
Back
Top