DQVEE Member 9 March 2024 #1 Ik wil dus de sloten op mijn typhoon vervangen ivm afgebroken sleutel maar hoe krijg ik het slot uit de zijkap van de typhoon?
Ik wil dus de sloten op mijn typhoon vervangen ivm afgebroken sleutel maar hoe krijg ik het slot uit de zijkap van de typhoon?
C c.btp Active Member 9 March 2024 #2 volgens mij kan je als je de kap eraf haalt het slot er zo uit drukken. Upvote 0 Downvote
DQVEE Member 11 March 2024 #3 c.btp said: volgens mij kan je als je de kap eraf haalt het slot er zo uit drukken. Click to expand... Helaas is de kap er al af en wilt het slot er niet zo uit ivm het slotsysteem voor naar de buddybak Upvote 0 Downvote
c.btp said: volgens mij kan je als je de kap eraf haalt het slot er zo uit drukken. Click to expand... Helaas is de kap er al af en wilt het slot er niet zo uit ivm het slotsysteem voor naar de buddybak
Broos Well-Known Member 11 March 2024 #4 Volgens mij heb je daar een special sleutel voor nodig. Wij hebben er één die we er juist niet (vast) in krijgen, omdat er een plaatje uitsteekt wat niet wil haken. Upvote 0 Downvote
Volgens mij heb je daar een special sleutel voor nodig. Wij hebben er één die we er juist niet (vast) in krijgen, omdat er een plaatje uitsteekt wat niet wil haken.