slippen -->HARD optrekken

b64

No one comes close
ik moest daarstraks heel hard remmen om een auto te ontwijken, en mijn achterwiel begon te slippen. Maar als ik daarna terug gas gaf schoot mn scoot echt met een snok vooruit, en dat doet hij nu dus altijd als ik rem en daarna gas geef.

hoe komt dit, en is het erg?
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by bond007:
ik moest daarstraks heel hard remmen om een auto te ontwijken, en mijn achterwiel begon te slippen. Maar als ik daarna terug gas gaf schoot mn scoot echt met een snok vooruit, en dat doet hij nu dus altijd als ik rem en daarna gas geef.

hoe komt dit, en is het erg?


So? Je bent sneller weg!
smile.gif
 
Dat krijg je alleen als je je achterrem inknijpt. Volgens mij heeft iedereen het, en is het normaal, maar ik zou de rem niet zo hard inknijpen dat je wiel blokkeert.
 
ik heb het dus alleen maar als mn wiel geblokkeerd heeft.
normaal doe ik dat dus niet, maar ik moest toen dus wel of ik zat op die auto...
grr, ik had zelfs voorang
 
Misschien is je rollengewicht niet ideaal, als je torquedriver een schok krijgt(als je hard remt) komt de poelie in een andere stand en heb je ff een andere overbrenging, misschien dus.... hihi. Maakt hij misschien meer of minder toeren als hij ff zo hard optrekt?

Originally posted by bond007:
ik moest daarstraks heel hard remmen om een auto te ontwijken, en mijn achterwiel begon te slippen. Maar als ik daarna terug gas gaf schoot mn scoot echt met een snok vooruit, en dat doet hij nu dus altijd als ik rem en daarna gas geef.

hoe komt dit, en is het erg?
 
Ik snap eigenlijk niet helemaal wat het probleem is, rem gewoon normaal... Het is normaal dat je een schok krijgt als je je achtwiel laat blokkeren, en daarna weer gas geeft...

Greetz.
 
neeee.....weet je wat dat nou is....als je achterwiel blokkeer dan laat je koppeling toch los en als je dan weer gas geeft "hapt" die zo weer vast en geeft dat een schok omdat je dus al rijd snappie.....
 
Ik heb nu mijn standaard koppeling er weer in, dat ding roeleert man! hihi, als hij helemaal aangrijpt doet hij dat altijd met een schok, zo erg zelfs dat ik een spontane wheelie heb, ook al geef ik half gas
biggrin.gif


[This message has been edited by Jeroen L (edited 23 June 2001).]
 
Back
Top