slijtvastheid van zuiger alu cil

Die cilinder kost 220 euro voor piaggio en het is echt een top cilinder.....
Rijd lekker snel en ik haal op gps 105 km/h mee dus zou wel goed kunnen lopen op jou scooter mits je hem goed afsteld
 
Ik reed destijds met een MHR replica, Yasuni C16 en 21mm dellortho. Dit in combinatie met standaard luchtfilter, maakte het ook niet zo'n takkeherrie (val je niet zo op). Denk dat ik 110kmpu wel haalde, trok heerlijk op. Heb er rond de 5000km mee gereden en cilinder zag er toen nog prima uit.

Verder reed ik met Malossi p10 krukasje, die hield het ook prima uit. Goedkoper krukasje als Dopler of Power One is natuurlijk ook prima.
 
bedankt melf voor de 30euro die je me bespaart =D en een p1 krukas is goed genoeg denk ik malossi is te duur aangezien ik tog nooit het uiterste uit de cilinder zal halen met een yas r. toch bedankt
 
oke das fijn om te horen , geeft goed vertrouwen op voorhand xD
btw als ik zo een p1 krukas bestel , moet ik nog andere onderdelen bestellen zoals bv lagers enzow of zit dat er allemaal bij ? (dit is de eerste keer dat ik zelf de krukas ga vervangen daarom deze domme vraag xp)
 
Lagers+keeringen moet je bestellen. Verder ook vloeibare pakking.

Zelf koop ik de bouten die de carterhelft bij elkaar hou ook altijd nieuw (rvs)

Ook smeermiddel voor oliepomp wel handig om nieuwe in te doen (kogellagervet)

Miss voetpakking, membraampakking ect nieuw.
En natuurlijk een gasbrander....

Mja en verder draai ik gewoon altijd overal nieuwe rvs bouten in. Zoals ontsteking, spruitstuk, oliepomp, carterkap enz enz enz
 
Rvs in alu draaien is niet zo slim.


Lagers+keeringen moet je bestellen. Verder ook vloeibare pakking.

Zelf koop ik de bouten die de carterhelft bij elkaar hou ook altijd nieuw (rvs)

Ook smeermiddel voor oliepomp wel handig om nieuwe in te doen (kogellagervet)

Miss voetpakking, membraampakking ect nieuw.
En natuurlijk een gasbrander....

Mja en verder draai ik gewoon altijd overal nieuwe rvs bouten in. Zoals ontsteking, spruitstuk, oliepomp, carterkap enz enz enz
 
Back
Top