Aangeboden Slider v2.0

Status
Not open for further replies.

D.J

Pfew, al die draden
Wegens nieuwe hobby aangeboden. Bekende Slider v2.0 met NX kit en een hagelnieuwe setup gebouwd door Mart Roks. Kosten nog moeite bespaard op dit blok.

Wat krijg je allemaal:

-Slider Frame, verlicht (niet extreem) met zo goed als nieuwe Slider kappenset (orgineel Yamaha) en BCD Sliders, Aprilia SR achterwiel, zip voorvork en zip voorwiel.
-Hageltje nieuw mina SD carter (gekotterd bij Twins, getuned door Mart, heeft geen meter gereden, enkel stationair gedraaid.)
-46mm Krukas (nieuwe kiesler 44mm, uitelkaar geperst, enkel de wangen behouden, rest weggegooid, omgepend, malossi drijfstang en vervolgens uitgeklokt)
-2Fast4Race cilinder (nieuwe wand, geen meter oud, enkel stationair gedraaid en tevens verbouwd door Mart Roks(fluiters dicht, timing was gaar en nu alles top-notch ( http://bit.ly/kESHKM ))).
-Speciaal berekende VHM kop voor 2Fast4Race (op maat gemaakt)
-AM6 VForce 3 membraan (0 meter oud) wat pas is gemaakt voor het Mina carter (carter is op dat vlak enkel glad gemaakt, geen frees/hak werk)
-Keihin 28 PWK (orgineel) met AM6 spruitje (spruit is aangepast zodat het op mina carter past, nogmaals geen hakwerk @ carter)
-Twins PVL digitaal (met losse cdi/bobine)
-Roost 86cc model (rechte korte demper, 0 meter oud)
-Malossi overange
-Deltaclutch of Stage 6 clutch (heb ze beide, maar weet zo 123 niet welke er in zit)
-Malossi 13/44 + standaard sec
-Nitrous Express kit (nat)
-Mychron 3 club (met klein vlekje in scherm, wel 100% functioneel)
-Nitrous Express Pressure Gauge (elektronische variant)
-Stage 6 Powertester

Ik heb er het volste vertrouwen in dat dit blok 28+ zonder gas leverd. Door de langere slag as win je al een aantal CC's, en door het verbeteren van de cilinder moet dit met gemak 10-15% meer vermogen leveren dan wat de cilinder ooit heeft gedaan.

Bovenstaand blok, wat Mart heeft opgebouwd, is naar zijn eigen zeggen het meest potente mina-blok wat hij ooit heeft gebouwd. Het betreft bijna een vierkante motor waarbij hij kosten noch moeite heeft bespaard om de cilinder exact zo te krijgen zoals hij wou. Zowel het dek als de voet is afgedraaid om er voor te zorgen dat de cilinder haaks op het pasvlak van het carter staat, er zitten centreer-pennetjes in de kop van de cilinder om er voor te zorgen dat deze exact maar dan ook echt exact in het midden van de cilinder staat etc.

Iedereen die deze scooter (meestal samen met de v1.0) op een meeting heeft gezien moet beamen dat het spul er altijd netjes en verzorgd bij heeft gestaan. Nu dus niet anders. Laat staan dat de huidige setup nog geen meter heeft gelopen.

Iemand die dus een complete extreme scooter zoekt, of een blok voor onder een frame waarvan ik zeker weet dat het blok in ieder geval Top 3 SuperSpecial potentieel heeft, dan is dit het blok wat je zoekt.

Losse delen verkoop ik niet. De v1.0 blijft, de v2.0 gaat.

Prijs = bieden. PM me maar. Hij hoeft niet weg, dus ik schijt hem ook niet weg voor een kakprijs. Ik hoef ook geen plafondprijzen daarintegen, dus ik zou zeggen, kom eens met een normaal voorstel.
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top