Slider v2.0

Status
Not open for further replies.
Ey Peeps, net terug van een mini-kroegentocht @ Groningen :P

Bedankt voor de leuke reply's. :) Ben nog lang niet klaar met het ding, en zal dan ook zo snel mogelijk hier weer updates gaan plaatsen.

Ik ben wel eens dat de radiateurophanging iets dunner had gekunt, enkel wil ik wel een degelijk frame, en geen slappe troep die na 5 meetings uit elkaar dondert. Vandaar dan maar iets dikker. Het word nog wel geperforeerd, en achter op het frame zal de gatenkaas ook nog worden vertegenwoordigd.

Verder is Big-Sexy nu bezig de voorvork poten te polijsten, en tevens krijgt m'n clamp + achterstaaf een beurtje. Vanavond ga ik even bij hem checken of dat een beetje wil :)

Naja, verder nog zat te doen. Binnenkort met Mart een dagje banken, en veel testen. Word vast interresant :p

Heb er zin in 8)

Hij is btw. te zien in de fantaseertent @ Meppel de 21e van April. Credits to Harjo :W
 
Nou, omdat zowiezo een Puch ZIP AC velg lichter is, en ik had eerst in m'n kop om achter gewoon met 13" te gaan rijden. Deze velg is namelijk nog een stuk lichter als de schijf versie die op de SR achtervelg past. Dat had ik eerst in m'n kop :P

Maar verder heb ik nog wel een aantal dingen die nog lichter kunnen. Voorband moet nog gefixed worden, maar ben Mark kwijt :P Dus wie Aerox-Evo70 z'n nummer even kan PM'n, dan kan dat ook weer gefixed worden :P


En sja, buitenboordmotors zat idd :P van't zomer maar even dikke beach-meeting :W
 
Deze is fokking reez !:W zie je wel weer in de snackbar ofzo:+

En ik wil er wel ff op boekah n00h, en nee niet als jij ergens anders op moet knallen:+
 
ik ben een fan van 1.0(met al je dure shizzle:p) en 2.0 zal me ook wel bekoren :p
hopelijk blijf je onder de 50kg...

grtzzz, stay low!
 
Haha, komt zeker goed.

Titus, niet zo bitchen, ik ga gewoon je hok verrot branden :p

En ben nu btw. bij Big Sexy, en de shit doet al nusje bling, echt niet normaal :W
 
Dikkop :W said:
Wat voor kleur lampje wil je aan de tent hebben, gewoon rood doen??

Lekker bezig verder:D

Roze 8) :P Harjo, gaan we samen boeken ? :W Jij met je pens @ Zippah, en ik @ Slidah :W
 
*reply*

hehe, wordt zeker wel wat :W
Nu nog ff een flinke -7 sec tijd neerzetten dit jaar, zoniet gaan we taartengooien :p
 
Damn,een Serieuze sprint Slider en een Te Mooie Slider in je Schuur :W respect ;)
Leuke werkplaats ook.

Sven
 
Straks moet ik nog bang worden als mijn hok tegen het jouwe rijden moet+pippi+

Haha, nee leuk dat je nu een echt sprintertje gaat bouwen. Succes ermee en zie hem wel @ Jubbega denk ik. Ciao :)
 
Straks moet ik nog bang worden als mijn hok tegen het jouwe rijden moet+pippi+

Haha, nee leuk dat je nu een echt sprintertje gaat bouwen. Succes ermee en zie hem wel @ Jubbega denk ik. Ciao :)

Ey Mario :P

Ja jongen, ik zal dat 2fast ding van jou eens even wat zien laten :+ Hehe, denk het niet, maar we zien wel :P Hoe is het met jou projectje? 8)

Owja, krijg net een aantal pm's, waarom ik met een Scooter @ Super Special ga rijden. En waarom niet een echt sprintframe.

Naja, ik heb de mogelijkheden wel om een sprintframe te bouwen, maar dat is m'n punt niet. Ik heb gewoon zo iets van, het blijft een Scootersprint, geen "Alumium-stuk-buis-met-blok"-sprint :P Maybe dat het nog wel ooit gaat komen hoor, maar voorlopig dit seizoen nog niet. Eerst maar zien hoe hard dit loopt, en voldoet het me niet, gaat NX er weer op :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top