slider AC naar LC wat voor een blok?

faaabj

Well-Known Member
Hallo mensen,

Ik heb een slider en die wil ik van ac naar lc maken alleen ik wil niet te veel verlassen aan me sub frame welk blok zou ik dan beter kunnen nemen een minarelli hor blok of een piaggio blok?

mvg, Fabian
 
Advertisement - register to remove this

ja als je een mina hor blok er onder wil zul je niet moet lassen aan je subframe maar aan je frame.

Weet neit of je dat vanplan bent...

Anders gewoon je verticaleblok opvoeren. Verticaal kan ook leuk lopen.
 
er zijn btw watergekoelde cilinders voor minarelli verticaal , ook complete sets met waterpomp en/of radiateur etc etc.

een LC blok er zomaar ondermaken is VEEL werk , met redelijk wat laswerk etc.
 
Klopt van Motoforce. Mina hor waterpomp past geloof ik zo op het carter

T.C.R. Heeft btw ook verticaal lc cilinders maar dat licht wss boven het budget :p
 
Mooi ding:


33k9p1g.jpg
 
En waar kan je zo'n kit kopen van motoforce want ik wist niet dat er ook lc cilinders bestonden voor minarelli verticaal.

En een T.C.R. kit ligt net wat boven budget en is misschien net wat aan de TE snelle kant voor op straat.
 
Last edited:
gefeliciteerd , dat is een luchtgekoelde cilinder ;)

TCR heeft idd een LC kit voor verticaal , maar ik snap alleen 1 ding niet , als je al zegt dat een TCR te snel zal zijn , waar zou je dan een LC blok willen ? een verticaal blok kan ook behoorlijk lopen , en er is ook nog wel leuk spul voor te koop..
 
gefeliciteerd , dat is een luchtgekoelde cilinder ;)

TCR heeft idd een LC kit voor verticaal , maar ik snap alleen 1 ding niet , als je al zegt dat een TCR te snel zal zijn , waar zou je dan een LC blok willen ? een verticaal blok kan ook behoorlijk lopen , en er is ook nog wel leuk spul voor te koop..

Motoforce - Cilinder - 50 cc - Alu - Minarelli Verticaal - LC
[MF22.16873] 76,17EUR
pixel_trans.gif
Motoforce - Cilinder - Aluminium

Koeling: Water
Type: 50 cc - Aluminium
Pen: 10 mm
Passend op: Minarelli Verticaal
Inclusief: Zuiger - Pakkingen


Er Staat Koeling: Water , maar ziet er niet echt LC uit
 
Echt ja?Ik zag aan het plaatje dat het ac verticaal was maar ik dacht het is gewoon zoon universeel plaatje wat wel vaker gebruikt word.


Er wel een lc cilinder voor verticaal. Dat weet ik zeker.

Zal nog ff zoeken

Maar zoals ik in het begin al aangaf en melf later ook, Verticaal ac kan ook leuk lopen
 
Back
Top