Slechte service van scooterzaken topic

Status
Not open for further replies.

Vissa

PB Guru
Pff had ik een setje carbonne knipperlichten gekocht hadden ze me 2x een linker knipperlicht gegeven dus ik stuur een email terug van ja ik heb nu geen rechter knipperlicht glaasje

Sturen ze terug: ja sorry kenne we ook niks aan doen

WHAT THE FUCK jullie maken de kk fout dat jullie me 2 kk linker glaasjes geven tering flikkers!!!!

Dit was bij Easyparts.nl

Hiervoor had ik daar een cilinder gekocht dat ging wel goed maar ik bestel er nu nooit meer wat ze rotten maar lekker op:(:(:(

Jullie ookal iets meegemaakt???
 
Advertisement - register to remove this

Ik kwam laatst bij mn scooterdealer en die wilde me een stage 5 getunede frietpan aansmeren, ik schold m helemaal verrot en besloot hierover een topic te openen.!
 
Ik snap uberhaupt niet dat je knipperlichtglaasjes via internet besteld. Een dealer heeft die dingen ook gewoon....... Heb je ze dezelfde dag nog, en kan je ze gelijk goed bekijken (he en misschien nog wel zelf pakken ) Weet je gelijk dat je de goede hebt.

Ik ging/ga ook gewoon naar een dealer over het algemeen, en niet via internet.
 
Originally posted by mendophir
Ik kwam laatst bij mn scooterdealer en die wilde me een stage 5 getunede frietpan aansmeren, ik schold m helemaal verrot en besloot hierover een topic te openen.!

Jemig, kun je niet eens normaal in een normaal topic reageren? Als je lekker onzin wilt blaten ga je maar naar forum.fok.nl
 
Mendophir heeft een warning van me gehad.
Verder sluit ik het topic want problemen met dealers/internetbedrijven moet je met hun oplossen en niet met ons.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top