"Scooterland, u moet altijd twee weken wachten!"
Hallo mensen.
ik wil even zeggen dat de service bij scooterland erg slecht is.
Zelf heb ik daar een Sym Fiddle 4 maanden geleden gekocht, werdt al bezorgd aan de deur met een benzine wijzertje die op de helft maar bleef hangen.
De monteur zou de "vlotter" vervangen in me tank bij de 1000 km servicebeurt.
Servicebeurt laten doen bij 1000 km (eerste servicebeurt koste me 85 euro wat al raar was) die bij de eerste afspraak al afgezegd werd omdat de monteur in de file zat en erg laat bij mij zou zijn.
Oke een nieuwe afspraak gemaakt en toen kwam hij wel alleen de monteur had niet de "vlotter" bij zich.
Maar bij 1430 km deed me kilometerwijzertje het ook al niet meer, via de mail een reparatie gemeld en gelijk ook weer voor die "vlotter" te laten maken.
"Dat gaat twee weken duren wegens drukte". Moet dan maar zo erg is het nou ook weer niet, dacht ik.
Na twee weken nog niet terug gebeld door Scooterland voor een afspraak te maken wanneer ze langskomen.
"Er moet een kabel komen vanuit de fabriek in week 35, dan word er een afspraak gemaakt met u"
Tot nu toe nog niet gebeld door Scooterland!!!
Maandag 8 september, valt mijn scooter uit tijdens het rijden!
Weer via de mail reparatie gemeld, krijg ik een mailtje met daarin:
"U heeft aangegeven dat uw scooter een onderhoudsbeurt bij de 1000km heeft gehad.
Dit is niet door ons uitgevoerd. Zou u een kopie van de factuur naar ons kunnen opsturen?
Bij voorbaat dank,
Met vriendelijke groet,
Afd. Binnendienst
Scooterland B.V."
Weer gebeld en de vrouw die ik aan de lijn kreeg begon een beetje geïrriteerd te raken omdat ik zoveel te klagen had. Liet me 12 minuten in de wacht zitten, waarna ik maar ophing en weer terug belde.
Ze kwam met een verhaal dat ik maar twee weken moet wachten, want ze moeten twee monteurs missen waarvan één al 4 maanden ziek.
Heb gezegt dat het niet mijn probleem is en dat ze dan maar iemand moeten inhuren. "Daar zijn wij ook mee bezig maar dat gaat niet zo één, twee, drie"
"Ik heb me scooter nodig, voor me werk en hij rijd niet meer" waarop de vrouw antwoord: "Ja, daar kunnen wij niets aan doen, er zijn meer mensen met dat probleem. U word nog gebeld voor een afspraak."
Weer afgewimpelt met "U moet twee weken wachten", is dat geen goede slogan voor Scooterland?
"Scooterland, u moet altijd twee weken wachten!"
Zit volgens mij niets anders op dan "twee" weken te wachten!
Kan ik nog iets anders doen?
Perry Robert, Rotterdam