Slechte optrek / wegrijden

Ik heb en kymco agility snor
Heb hem gekocht met en 50 cc snel cdi dus hij reed lekker 65 maar niet fijn voor de rollenbank. Dus maand geleden en ring erin laten zetten en cdi vervangen naar snor 25 30 en gelijk me rolletjes vervangen.
Hij trok daarna super op naar de 20 en bleef dan hangen en pas als je lekker doorrijd gaat die rustig naar de 30 maar als ik en heuvel opging wat ik dagelijks moet kom ik niet harder dan de 20km..
Dus we hebben die ring verwijderd ennu trekt die niet meer op en blijft nu hangen bij de 10km en gaat pas bij lekker doorrijden naar de 35.. dus als ik bij en stoplicht staat ben ik even bezig voordat ik vooruit kom en halen de fietsers me in en kan ook lastig inhalen.. zodra ik rem begint het opnieuw.. zodra ik lekker lange stuk rijd dan rijd die wel door..
Ik ben hopeloos wat kan het zijn dir cdi of ? Het is echt sinds de verandering van de cdi en die ring.. kom gewoon niet vooruit in het begin en het is vervelend met alles zelf en bocht nemen.. zodra je remt moet die gewoon weer rustig optrekken..
 
Advertisement - register to remove this

Klinkt als een te slappe drukveer. Maakt hij wel gewoon toeren bij wegrijden of gashername? Wegrijden zijn de trekveren en gashername is de drukveer. Geen toeren, geen trekkracht is te slappe veren en wel toeren maar geen trekkracht is weer te strak
 
Klinkt als een te slappe drukveer. Maakt hij wel gewoon toeren bij wegrijden of gashername? Wegrijden zijn de trekveren en gashername is de drukveer. Geen toeren, geen trekkracht is te slappe veren en wel toeren maar geen trekkracht is weer te strak
Hij maakt en hoop herrie door de toeren..
Maar hij heeft met die 50 cdi altijd tof gereden en er gaat en snor cdi in en hij begint lastig te doen.. okal doe ik me gas voluit het begin is gewoon zo lastig.. kan niet even inhalen of snel voorschieten of bij stoplicht iedereen haalt me in.. snap niet waarom die opeens zo lastig doet..
 
Met het warme weer doet die opzich ze best maar komt nog behoorlijke herrie vanaf.
Maar dit is en klein stukje waar niet echt stoppen en rijden is.. maat denk dat je me wel begrijpt als ik zeg dat die moeite heeft met remmen en dan weer rijden.. wou eerst weer me oude cdi erin laten zetten omdat ik dit echt vervelend vind helemaal dat ik vaak in de stad werk en veel te makrn hebt met stoplichten. Maarja dan heb je weer gedoe met die wokmelding.

Post automatically merged:

Hij maakt echt teveel toeren.. ze horen me van en afstandje.. maar hoe je dat goed krijgt..
 
Aangezien je van een brom naar een snor setup gaat en overtoeren hebt gok ik dat alles veel te strak en licht is. Dus minder strakke veren en zwaardere gewichten plaatsen. Doe dit wel 1 voor 1 en niet alles tegelijk.
 
Vandaag langs garage geweest. Ze hadden vorige keer blijkbaar verkeerde rolletjes erin gestopt van 5 vanplaats 7.5.. hij rijd gelijk weer als en zonnetje en trekt weer super op ben zo weg. Maar hij rijd door die rolletjes ook meteen weer 50.. dus die ring gaat er weer in en kijken wat die dan doet.. zit en snor cdi in.
 
Back
Top