slechte dag :S

janwim

spank it?
zak je vandaag eerst voor je rijbewijs (8 uur) met 4 kleine foutjes :| en dan om half 10 rij je tegen een auto an:mad: die heel raar stond knalde ik met mijn zijkant vol in :'(
dat zijn van die dagen...|(
 
Advertisement - register to remove this

=klote

Ik heb kloteweek
Begin deze week scooter in de brand en gister was helemaal rampdag, hoorde dat 2e stageplek niet doorging, zag ineens dat onze 2 konijnen dood waren en m'n moeder is ziek dus ik mag het huishouden weer doen:|
 
idd, vanmorgen met kranten royale stress met mijn baas. ben ik net thuis, belt mun tante dat me oma int ziekenhuis. kom ik op school wordt ik verwijderd daarna geschorst en ben me telefoon ot kerstmis kwijt :(
 
Ben de hele dag bezig geweest om m'n koppelingsdeksel los te krijgen.
Kon nl een dop 8 niet vinden.

Legt m'n vader dat ding net op m'n bureau, maar nu is het donker en ik heb geen goede looplampen oid.

Naja, het had erger gekund.
 
Originally posted by xearo
idd, vanmorgen met kranten royale stress met mijn baas. ben ik net thuis, belt mun tante dat me oma int ziekenhuis. kom ik op school wordt ik verwijderd daarna geschorst en ben me telefoon ot kerstmis kwijt :(

Wtf?
Je pakt hun eigendom toch ook niet af? :(
 
Originally posted by TuNeD NeOs
Was je toevallig niet met een pilsie op je plaat geggaan tim..
Saampies met roy... :p


0? het nieuws gaat weer snel :)

Maar nee had geen bier op, maar was wel aan het stoer doen
 
alleen maar geluk gehad vandaag, bijna gevalle door wheelie en een gsx 600 van 0-30 eruit getrokke :) maar ja toen schootie weg. maarja zag er wel stoer uit, iedereen kijke. dus best wel geluk gehad, warm weertje tot 1 uur gewerkt, en nu zuipen. betere dag kan ik niet wenzen.
 
Back
Top