Slecht wegtrekken.

robbin

Slow SR
Ik heb dus een sr www.

Met deze setup:

Dr70
17.5mm
Leovince Sprinter
Doppler S1R vario
Bando vsnaar.

Afstelling:

Polini blauwe drukveer.
Sproeier 86
3.5 gr. rollen
Rode trekveren van dmp

Van 0 - 15 km/h zit ie in een hele grote dip. Dan schiet ie erdoor heen en rijd ie goed.

Met std v-snaar die versleten is heeft ie dat niet. Dan rijdt ie gewoon goed onderin. Alleen op hogere snelheden een dip.

Als je dan ook naar die poulie kijkt dan zie je dat de std v-snaar hoger licht dan met die bando.

Met std vsnaar had ik al een ring tussen de vario en gradenplaat zitten. En met die bando ook. Maar dat maakt niets uit.

Hiervoor had ik een polini speedcontrol en daarmee had ik precies hetzelfde.

Iemand een idee wat het kan zijn?
 
Advertisement - register to remove this

robbin said:
Ik heb dus een sr www.

Met deze setup:

Dr70
17.5mm
Leovince Sprinter
Doppler S1R vario
Bando vsnaar.

Afstelling:

Polini blauwe drukveer.
Sproeier 86
3.5 gr. rollen
Rode trekveren van dmp

Van 0 - 15 km/h zit ie in een hele grote dip. Dan schiet ie erdoor heen en rijd ie goed.

Met std v-snaar die versleten is heeft ie dat niet. Dan rijdt ie gewoon goed onderin. Alleen op hogere snelheden een dip.

Als je dan ook naar die poulie kijkt dan zie je dat de std v-snaar hoger licht dan met die bando.

Met std vsnaar had ik al een ring tussen de vario en gradenplaat zitten. En met die bando ook. Maar dat maakt niets uit.

Hiervoor had ik een polini speedcontrol en daarmee had ik precies hetzelfde.

Iemand een idee wat het kan zijn?

Smallere snaar halen :) Haal gewoon zo'n Hebo snaar, die zijn std van breedte..
 
Oke.

Zal die zeker wat beter lopen?
Maar met die orginele koppeling. Als je beetje gas geeft rijdt ie gelijk weg. Dus grijpt bij ong 1500 toeren aan.

En zitten de sterkste veertjes in die ze hebben hier. +2500 ofzo.

Snap er niets van :S
 
mja , dat komt waarschijnlijk juist door de zware veren , te zware veren zorgen er alleen maar voor dat je juist minder toeren gaat draaien..

dat is nou afstellen , en het is niet altijd even gemakkelijk zoals je door hebt.

het is voor mij vanaf hier moeilijk te zeggen wat je nu wel of niet moet doen, elke scooter loopt en reageerd anders of een bepaalde afstelling.

je zult toch echt zelf even moeten testen met verschillende drukveren ,trekveren , rollen en ringen..

en kom je er niet uit laat het dan door iemand anders doen die het wel kan.
 
Back
Top