slecht starten, inhouden,afslaan Aprilia Amico

lisa10071991

Well-Known Member
Hallo,:love:}:O

Ik heb aprilia Amico gekocht die 2 jaar had stilgestaan.
Lekte bij stilstaan benzine uit luchtfilter(uit carburateur)
Heb carburateur schoongemaakt(sproeiers etc goed doorgespoeten met lucht, alles van carburateur weer in elkaar gestopt), tank gereinigd en uitlaat vervangen.
Probleem is na 30 keer starten springt hij pas aan en dan moet je heel voorzichtig gas opvoeren om niet af te laten slaan. Dan wil je wegrijden en houdt hij in en dan gaat hij weer en dan houd hij weer in en ineens slaat hij af. Weer 30 keer starten en weer hetzelfde . Ik word er gek van en ik weet het niet meer, wat kan het zijn en mischien is er iemand handig in nieuwegein die me kan helpen.{!
 
Advertisement - register to remove this

Hallo,:love:}:O

Ik heb aprilia Amico gekocht die 2 jaar had stilgestaan.
Lekte bij stilstaan benzine uit luchtfilter(uit carburateur)
Heb carburateur schoongemaakt(sproeiers etc goed doorgespoeten met lucht, alles van carburateur weer in elkaar gestopt), tank gereinigd en uitlaat vervangen.
Probleem is na 30 keer starten springt hij pas aan en dan moet je heel voorzichtig gas opvoeren om niet af te laten slaan. Dan wil je wegrijden en houdt hij in en dan gaat hij weer en dan houd hij weer in en ineens slaat hij af. Weer 30 keer starten en weer hetzelfde . Ik word er gek van en ik weet het niet meer, wat kan het zijn en mischien is er iemand handig in nieuwegein die me kan helpen.{!

Hallo,Lisa,

Zat de benzine er ook 2 jaar in??
Nieuwe benzine erin gooien, of heb je dat al gedaan?
Heeft oude vriend van me vroeger namelijk hetzelfde gehad met brommer, maar dat was wel 2takt, jij tankt misschien 4 takt (auto-)-benzine.

sterkte,

cubebikes
 
Hallo,Lisa,

Zat de benzine er ook 2 jaar in??
Nieuwe benzine erin gooien, of heb je dat al gedaan?
Heeft oude vriend van me vroeger namelijk hetzelfde gehad met brommer, maar dat was wel 2takt, jij tankt misschien 4 takt (auto-)-benzine.

sterkte,

cubebikes

Lees je de tekst niet door ofzo er staat duidelijk dat de tank leeggehaald en schoongemaakt is.

Misschien is de scooter/brommer wel niet startend weggezet:).
Kan best zijn dat die al bagger was afgesteld.

Kijk even je bougie na welke kleur die is.
Waarschijnlijk gewoon slecht afgesteld er kunnen natuurlijk ook defecten in zitten
maar daar kom je niet zomaar effe achter het kan zoveel zijn.
 
Back
Top