Slapgeouwhoertopic #51

@SRT_sprintertje,

1: ik citeer uit het regelement:



2: het hesje krijg je op de wedstrijd dag zelf, hier hoeft geen borg over betaald te worden.
Wel moet dit hesje op het einde van de dag worden ingeleverd.

3: milieu mat moet je idd op de dag zelf kopen, 15 euro zoals hier boven vermeld.
eigen gekochte milieu mat is ook goed.

4: stuur me een pm met de foto, kan hem namelijk ook niet zien?




gr, niet de organisatie maar van iemand met hart voor de sport ;)


Ik heb je via een pm een foto geprobeerd te sturen maar dat lukte niet dus ik doen het maar ff zo.

20130413_164654[1].jpg20130413_164721[1].jpg

hopelijk is het zo duidelijker :p

iedergeval bedankt van je antwoorden van de andere vragen.

gr matthijs
 
Ik heb nog n nieuwe blusser in doos staan die ik mee kan nemen ter overname. Via de organisatie zijn ze niet meer te koop nl.
 
misschien rare vraag maar weet 1 van jullie dat sbo ook weer in Heerenveen komt?
want wil es een dag inschrijving pakken voordat ik een heel seizoen mee ga doen.
(even kijken hoe het gaat enz).
 
Ik heb meer het idee dat deze vraag gesteld word omdat de WEBSITE nog steeds niet gefixt is.
De link naar de correcte staat ergens in dit topic en dan word door vele over het hoofd gezien. ( wat heel normaal is )

De persoon hier boven is dus op zoek naar info.............
 
Haha ja klopt, ik kwam er vanmiddag achter dat die wel heel erg hoog en schuin stond. Maar als het goed is mag ik van steef een staafje lenen voor dit weekend:p
 
Haha offroad stand? Staat idd echt hoog :p
Naja wel nice van steef, moet je hem wel beter vastmaken als Bas haha ;) nu nog die denen verslaan!
 
Back
Top