Slapgeouwhoertopic #51

@ heiko

Er zijn 2 sprints die zeker zijn, waarom de andere onder Voorbehoud zijn weet alleen de SBO aangezien er geen info naar buiten komt.
Nieuwe leden zul je niet tot amper hebben aangezien eventueel nieuwe leden geen info kunnen vinden tenzij ze toevallig hier rond struimen.
Als ik dat al deed en ik zag deze topics dan zou ik toch behoorlijk twijfelen om 2000 + euro uit te geven om misschien 2 te kunnen sprinten.
 
Kheb ieder jaar ook een topic aangemaakt op scooterfreaks.. Krijg ook heel vaak vragen en dergelijke en zie ook op wedstrijden mensen die dan komen oh jah jij had da topic aangemaakt ( smiley ) jah jah kben er.. Dusja.. Beetje voldoening :+
 
Ik ben wss met Etten Leur vroeg erbij, rij namelijk met Scooter-Power mee.
En aangezien hun alles op moeten bouwen (testbank, stand, en eigen scooters klaarmaken), wil ik wel helpen met het opbouwen van de baan.
 
Jongens de website is online alleen de redirect moet nog gefixt worden. Waarschijnlijk deze week!

Url volgt voorlopig. Alle credits naar Redmer!!!!!!

Verder ga ik morgen een mail typen met alle info.
En wat hulp betreft ik heb momenteel genoeg mensen die wat willen doen, maar een groep ervan pakt nog uit zichzelf niks op. Ik ga niet iedereen op een blaadje iedere keer aangeven wat ze moeten doen. Ik leg het allemaal een keer uit en dan verwacht ik eigen inzet!

Verder hoeven jullie je niet druk te maken dit jaar rijden we minstens 5 sprints zeker! En zoals het er nu uitziet komen daar er 2 bij nog!
 
Last edited:
Kheb ieder jaar ook een topic aangemaakt op scooterfreaks.. Krijg ook heel vaak vragen en dergelijke en zie ook op wedstrijden mensen die dan komen oh jah jij had da topic aangemaakt ( smiley ) jah jah kben er.. Dusja.. Beetje voldoening :+

Top :) dat word ook van onze kant gewaardeerd!
 
Ik ben wss met Etten Leur vroeg erbij, rij namelijk met Scooter-Power mee.
En aangezien hun alles op moeten bouwen (testbank, stand, en eigen scooters klaarmaken), wil ik wel helpen met het opbouwen van de baan.

Dat zou echt geweldig zijn! We zien je graag. Je mag je gewoon bij Tim of Redmer melden.
 
Jongens de website is online alleen de redirect moet nog gefixt worden. Waarschijnlijk deze week!

Url volgt voorlopig. Alle credits naar Redmer!!!!!!

Verder ga ik morgen een mail typen met alle info.
En wat hulp betreft ik heb momenteel genoeg mensen die wat willen doen, maar een groep ervan pakt nog uit zichzelf niks op. Ik ga niet iedereen op een blaadje iedere keer aangeven wat ze moeten doen. Ik leg het allemaal een keer uit en dan verwacht ik eigen inzet!

Verder hoeven jullie je niet druk te maken dit jaar rijden we minstens 5 sprints zeker! En zoals het er nu uitziet komen daar er 2 bij nog!

Inmiddels 3 weken verder en nog goed 2 weken tot de eerste sprint, fix het even! Dit zijn juist de weken dat mensen gaan kijken/zoeken naar info.
 
idd dat is dan weer erg jammer.
Ik heb weken niet gereageerd aangezien er reacties kwamen van de crew en het de goede kant op ging.
Dit jaar zal een jaar worden ZONDER nieuwe leden, er zullen we nieuwe zijn maar die zijn via via geinformeerd of kwamen als als bezoeker op sprints.
De website bouwen duurde al veel te lang en deze redirect duurt nog veeeeeel langer. dit is op 5 min gefixt.

Waarom gaat het zo langzaam?
Geen motivatie om nog te organiseren?

Om eerlijk gezegd te zijn vraag ik me af hoe die sprint gaat verlopen kwa organistatie.
 
aangezien dit forum de enigste vorm van communicatie is: dan is het wel jammer om te zien dat stichtingSBO al meer als 10 dagen niet meer online is geweest :p
 
Ik heb maar even wat info over Etten-leur er op gegooid!
Zit btw niet in de organisatie voordat ik straks duizenden vragen krijg.

Maar kom op mannen van de organisatie.
vorig jaar werd er nog zoooo hard geroepen, ja ja wij en wij gaan een handje helpen.

potverdomme Tim en Redmer hebben vorig jaar keihard liggen lobbyen en zoeken naar nieuwe bestuursleden, waar ook mensen zich voor aanmelden. En waar zijn die nu?
Maak de SBO niet kapot, door je afspraken niet na te komen.
ja tuurlijk zit er misschien wat meer werk in dan je eerst dacht. maar komop zeg, grotendeels van ons zit maar hele dag wat op Facebook te lullen terwijl ze die tijd wel wat nuttiger kunnen besteden.

ik hoop dat er wat meer mensen gaan wakker worden.

Ik vind het zonde dat het zo gaat, daarom dat ik maar het initiatief neem om wat info over Etten leur er op te gooien.
Weet je hoeveel tijd me dat koste? 3min.

Nou doe wat minder lang schijten en je kunt het fixen.

Bye bye man!!
 
tot heden toe geen reactie en de contact persoon is nog steeds sinds 23 maart niet meer online geweest. Het geluk van de sprinters is dat de sprint niet door de SBO geregeld word maar door een organisatie daar.
Natuurlijk moet er wel gebeden worden dat er een start systeem geregeld is + iemand die het ophaalt.
 
Ik ga in Etten-leur mijn eerste sbo wedstrijd rijden als dag inschrijver maar ik heb een paar vragen :

1. moet je een brandblusser hebben ?
2. Moet je ook voor een hesje apart betalen ?
3. Moet je ook voor een mileu mat apart betalen?
4.mag dit ? zie fotoView attachment 32357
ER zijn uiteraard langere bouten gebruikt om de remschijf te monteren.
Ik kan op mijn werk busjes maken in plaats van die ringen.
De remschijf moet ook iets naar buiten anders past mijn remklauw niet tussen het wiel en rijmschijf.
 
hesje kost als goed is niks
mileumat was vorig jaar te koop voor 15 euro per stuk dacht ik


foto kan ik niet zien dus weet zo 123 of t mag maar het moet in iedergeval geborgd zijn en degelijk
en hoe t zit met de brandblusser dat weet k zo 123 ook niet
 
@SRT_sprintertje,

1: ik citeer uit het regelement:

17.5 Brandblusser
Het is verplicht om als rijder en/of team een 6KG schuimblusser in het bezit te hebben tijdens SBO wedstrijden. Deze dient te allen tijde binnen hand bereik te zijn wanneer men aan de machine aan het sleutelen is.

2: het hesje krijg je op de wedstrijd dag zelf, hier hoeft geen borg over betaald te worden.
Wel moet dit hesje op het einde van de dag worden ingeleverd.

3: milieu mat moet je idd op de dag zelf kopen, 15 euro zoals hier boven vermeld.
eigen gekochte milieu mat is ook goed.

4: stuur me een pm met de foto, kan hem namelijk ook niet zien?




gr, niet de organisatie maar van iemand met hart voor de sport ;)
 
Back
Top