Slapgeouwhoertopic #51

Kijk super jongens!

Hopelijk ben ik er zoveel mogelijk bij, ik had alleen gehoord dat als je in de Scootersport klasse zit de je maar 3 race's kan rijden??
Wat klopt hiervan of kan ik gewoon alle race's mee rijden?
 
dit is zoals ik t weet:

in 2011 is de scootersport geintroduceerd.

dit bestond toen uit de junior en senior klasse.
de senior was als volgt: je rijd alle ( zover je wil ) wedstrijden en de beste 3 uitslagen tellen mee voor het klassement in de scootersport.
de junior: je kiest 3 wedstrijden en deze rij je mee ( tegen een financieel aantrekkelijker kostenplaatje ). deze 3 uitslagen tellen mee voor het klassement in de scootersport.

vanaf 2012 is de Stichting SBO geen onderdeel van MON en is er een jaar contributie ( donatie ) van 40 euro en betaal je vervolgens 40 euro per wedstrijd die je mee rijd. ( alle klasses hetzelfde. )

hierbij word geen onderscheid meer gemaakt tussen junior of senior in de scootersport klasse. echter is het nog wel dat alleen de beste 3 wedstrijden tellen voor het klassement in deze klasse.
zo is het zo ( in tegenstelling van andere klasses ) dat je niet persee iedere wedstrijd aanwezig hoef te zijn wil je nog mee kunnen doen voor het kampioenschap.

correct me if im wrong.
 
toch absurd dat er na al die post's / commentaar / vragen nog niemand van de crew gereageerd heeft.
Er is alleen die email uitgestuurd naar de leden die nog in het systeem staan.
Andere mensen kunnen geen info vinden.
Nu kunnen ze dat op een website van iemand anders.
Hier hebben de website makers / crew nog niet eens op gereageerd.
Als het mogelijk zou zijn zou mijn mond nog verder openvallen maar dat is helaas niet mogelijk.

@ pepijn super dat je dit op de website zet
Maar zonder crew is er geen sprint,
Meer kunnen we nu niet meer doen, er moet eerst contact en info komen van de crew.
 
er mag best om hulp gevraagt worden als ze het niet reden bij sbo, zijn denk genoeg mensen die wel wat willen doen voor sbo.
 
ja klopt, maar als ik er op klik dan opent die wallie zijn profiel en klik ik op het filmpje, en dan staat er dat die niet kan afspelen:S
 
mijn ervaring toen ik nog zelf onderdeel was van de SBO:
'ja ik wil wel helpen"

ok je moet dit dit en dit doen..

"ja he, ik moet ook gewoon nog werken , dan moet ik daar vrij voor vragen"


ik heb helaas ook al heel wat volk voorbij zien komen die graag wilde helpen en uiteindelijk toch allemaal afhaakte omdat het stiekem toch wel erg veel tijd kost.
Hiermee praat ik de huidige situatie niet goed uiteraard, want op dit moment is het wel heel matig allemaal.
 
Laten we beetje positief blijven.
Er zijn wat sprints, als er meer leden komen zullen opkomst van mensen die willen helpen ook wel groeien. Het zou het mooist zijn als je een vaste plek had. Ik hoorde geruchten over vliegbasis.

Maar goed sowieso pakken wij Denemarken en paar Duitse sprints.
 
Back
Top