Slapgeouwhoertopic #51

SpeedRoxje70cc said:
Hallo,


Aangezien ik het topic door las van vorig jaar en jij in het 'bestuur' zat stel ik de vraag aan jou:
Hoe zit het met SBO 2013?
Zijn er al vergunningen aangevraagd en zijn er al datums bekend?
Dit zou ik graag willen weten en ik denk dat ik niet de enige ben :)


Met vriendelijke groet,
Maarten

dat ik in het bestuur zou zitten heeft de persoon in kwestie verkeerd begrepen. maar ik krijg al meer van zulke berichten via scooter freaks mannen..
 
tuurlijk en logisch als er nergens iets van info te vinden is ;)

@ speed2kill
Je geeft mij in een ander topic een antwoord van ettenleur is de eerste dat weet toch iedereen, en vervolgens ga je hier zelf om datums vragen :p
 
Die nieuwe leden stromen ook binen dit jaar. mede dankje de overzichtelijke en up to date website :)
gellukig is dat allemaal op tijd in orde.. ohja en de datums Juist... vakantie's plannen ..
(verwacht nu een antwoord van BasHalfGas.. dat ik toch nooit aanwezig ben)
 
nu word er de hele week al gevraagd naar datums, websites en meer informatie maar er is dan ook niemand die hier op reageert die wat te zeggen heeft bij de SBO.
Wie regelt nu de Sprints? Wie regelt het SBO sprint gebeuren? Wie zijn de contact personen?
Neem je verantwoordelijkheid en geef mensen wat informatie. We zitten al in Maart!!
Er word gezegd etten Leur is de eerste sprint nou oke, welke datum is dat?
Wat zijn de andere sprint datums zodat mensen vrij kunnen nemen?
Wat is de verwachting van de website? Iemand zei meer als 20 dagen geleden dat er aan gewerkt werd. Als die nu nog niet klaar is dan is er amper tot niet aan gewerkt en heeft het ook niet de prioriteit die het zou moeten hebben.
Het enigste moeilijke aan die site is het inschrijven de overige info is knippen plakken en op save drukken.
Ik krijg meer het idee dat mensen gezellig willen gaan sprinten met wat mensen die er de afgelopen jaren altijd waren.
Een onderonsje onder wat sprinters.
Het reglement is een paar pagina's geleden gepost hoe the hell moeten mensen van buiten dit forum dit vinden?
Amateuristisch is het goede woord hiervoor.
1 ding is wel 100% zeker, nieuwe leden werven heeft geen enkele prioriteit.
Ook denk ik dat dit jaar het jaar is waar de info nog later naar buiten komt dan al de voorgaande jaren.
Terwijl er ieder jaar op geregeerd word dat het eerder moet.
Ik ben dan ook serieus benieuwd of zo'n sprint dag ook daadwerkelijk geregeld word? ( mits er geen externe partij helpt, zoals die straat feesten en dergelijke )
Wat gaat er met dit seizoen gebeuren???????????
Dat weet alleen de organisatie, maar zolang die niet reageren is het voor iedereen 1 groot vraag teken.

Het spijt me dat ik hier zo reageer. Ik heb vroeger zelf gesprint toen er 150 + man waren per sprint en je nog 1,5 uur kon wachten eer je kon rijden.
Heb genoeg hekwerk geplaatst en opgeruimd en meegeholpen dat ik vind dat ik dit commentaar hier zeker mag neerzetten.
Maar ondanks dat er meerdere mensen commentaar geven gaat er bij niemand een lampje branden dat er meer info en dergelijke naar buiten gebracht moet worden.
Ik hoop dat dit seizoen gered kan worden, dat hoop ik echt. Want ik vind het een super sport en heb er ook jaren van mijn leven ingestoken. Commentaar krijgen is nooit leuk dat weet ik ook maar meestal gaat het lampje pas branden als er mensen beginnen te zeiken / zeuren!!
 
Oke mooi dit is een begin.
Nu alleen nog eventuele nieuwe leden bereiken.
Gooi deze lap tekst op de voorpagina van SBO site of maak een nieuwe site.
Knippen plakken en klaar. Kan nooit 2 weken duren.

Misschien ook wat extra informatie over de sprints die nog niet zeker zijn. Aangezien de info zo lang duurde weet niemand in wat voor mate de personen bezig zijn de sprints te regelen of voor te bereiden?????????
Wanneer kan dit bevestigt worden? Wat zijn eventueel nog de struikelblokken waardoor die sprints misschien niet kunnen door gaan???
Dan weten de sprinters waar ze aan beginnen.
Want om voor 2 sprints een nieuw blok te maken is erg prijzig en niet aantrekkelijk.
Dit is natuurlijk zeer belangrijk voor eventuele nieuwe leden. Want niemand heeft een geldboom in de tuin.

Wat zijn eventuele kosten voor inschrijving?
Is een medische keuring verplicht?
Dit is info die de nieuwe leden niet weten en als ze gaan kijken naar de SBO dan krijgen ze misschien verkeerde idieen omtrent de kosten en dergelijke.
Op de oude sbo site staan nog hoge prijzen wat misschien mensen afschrikt.
Misschien de website gewoon ofline halen of die delen afschermen. ( dat is ook zo gebeurd )

Dit wilde ik nog even kwijt, ik hoop dat mijn berichten een push in de rug is om toch nog ff door te zetten en dit seizoen de goede kant op te helpen.
Maar je kunt er eigenlijk altijd van uit gaan dat van de mensen die vorig jaar reden er een aantal mensen stoppen.
Dus het is belangrijk nieuwe leden / sprinters te krijgen.
Maar die komen niet zomaar, daar moet wat voor gedaan worden. En dat is de afgelopen maanden gewoon niet gebeurd.

Ik hoop dat ik zeg wat vele denken en dat dit commentaar ten goede gaat komen.
 
Zo, is alweer een tijdje terug dat ik hier reageerde.

Ik ben van plan om dit jaar dus ook SBO te gaan rijden, 1e jaar in de Scootersport klasse.
Maar is er hier iemand die voor mij formulieren, of iets dergelijks naar mij toe kan sturen?

Ik heb tot nu toe geen flauw idee wat het allemaal moet gaan kosten het inschrijven, en of ik nog met andere kosten/dingen rekening moet houden.
Ik weet wel van de keuringen en dergelijke, maar meer info over de SBO sprints 2013 zou super fijn zijn!

Alvast bedankt.
 
Back
Top