Slapgeouwhoertopic #50

Status
Not open for further replies.
wie heeft er zin om mij tehelpen met me klote scooter, me hele interne waterpomp is er uit gekomen, lagertjes en al, behalve het plastic radje, die is gebroken.
(gaat om een pia blok) ik hoor het wel.
 
daar heb ik geen zin in ossie, ik moet dit blok ook weer afstellen op straat, want het andere blok is gaan lekken, en er is geen tijd meer om tegaan banken.
 
ik kreeg net een mailtje van sbo over heerenveen en meinerzhagen maar kan je ook als niet lid/donateur meedoen aan meinerzhagen???
 
Jah borneboy, gewoon daginschrijving daaro,, wat vind Iedereen van het voorstel? Persoonlijk vind ik meinerzhagen leuk als oefendagje enzo, maar een officiële wedstrijd bergop is niet alles imo. Daarbij is Heerenveen weliswaar ver weg, maar wel een top baan
 
Van de duitse banen ligt mijn voorkeur dan toch eerder bij Aldenhoven. Weet niet of die dit jaar weer op de planning staat maar ook top baan en dicht in de buurt:)
 
Jah borneboy, gewoon daginschrijving daaro,, wat vind Iedereen van het voorstel? Persoonlijk vind ik meinerzhagen leuk als oefendagje enzo, maar een officiële wedstrijd bergop is niet alles imo. Daarbij is Heerenveen weliswaar ver weg, maar wel een top baan


oke dan! dan weet ik dan ben bezig met een bb blokje en wil dat wel testen in de duitsland. maar meinerzhagen is toch ook een mooie baan??
 
1 chaos
2 sprintten is bergopwaarts ( +0,3 sec +\- )
3 straatscooters die overal tussendoor gassen

Zoieso lijkt me niks ter vervanging van heerenveen
 
dus heerenveen gaat niet door? is net de enigste die nog redelijk in de buurt licht derest is meer dan 2,5 uur of langer rijden :(.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top