Slapgeouwehoertopic #48

Status
Not open for further replies.
Zooo wat is het rustig hier..
Iedereen al druk bezig?

Het regelement 2012 is zover klaar, in november wordt er een vergadering gehouden en bepaalde zaken besproken en toegevoegd of verwijderd. Zodat deze definitef gemaakt kan worden. Dus in december kan iedereen aan de hand van een nieuw regelement bouwen.
Mochten er nog ideeen of opmerkingen zijn die hierin kunnen jullie contact opnemen met mij, dan zorg ik dat dat besproken wordt.(Hier volgt binnenkort ook nog een mail over)
 
Drastisch heb ik het niet gemaakt. Vooral veel duidelijker en strikter.
En sommige dingen heb ik versoepelt of verwijderd.
 
Dan heb ik er nog wel 1 voor het regelement en ik ben bang dat deze mij niet in dank wordt afgenomen. In regelement staat bij superspecial dat het verplicht is om een 10 inch velg te gebruiken, nu kan je begrijpen als ik dan vervolgens iemand op de baan zie rijden met een 8 inch velg dat mij de broek een beetje afzakt. Helemaal bij het apparaat van mij en karsemeijer wat nogal wat werk en denkwerk is geweest om zòn 10 inch velg passend te krijgen. Nu heb ik begrepen dat dit gedoogt werd. Dan wil ik wel graag weten wat er nog meer gedoogt wordt?

110 cc? geen kappen bij scooter 70a/b? NX/NOS bij scooterspecial?

Het klinkt misschien wat vervelend hoe ik het breng, maar ik vindt zulk soort dingen gewoon echt niet kunnen.
 
He tom, robert heeft dat toen gedoogd. Echter zijn besluiten tellen niet meer voor dit seizoen en ik heb nu in het regelement duidelijk neergezet dat er GEEN uitzonderingen meer gemaakt worden, zelfs niet met " hulp met burnen" in de scooterklasses.

Verder snap ik je punt duidelijk en zal ik zorgen dat dit ook meegenomen wordt in de vergadering.
 
He tom, robert heeft dat toen gedoogd. Echter zijn besluiten tellen niet meer voor dit seizoen en ik heb nu in het regelement duidelijk neergezet dat er GEEN uitzonderingen meer gemaakt worden, zelfs niet met " hulp met burnen" in de scooterklasses.

Verder snap ik je punt duidelijk en zal ik zorgen dat dit ook meegenomen wordt in de vergadering.



Ok dank:) Nog een laatste punt van mijn zijde, het rijden van de finales in de superspecial klasse. Dit jaar is er meerdere keren geweest dat de baan aan 1 kant niet erg goed was, waardoor rijders maar aan 1 kant wouden starten. Nu ging dit het hele jaar goed en werd ook naar de rijders geluisterd, tot op Lisse. Kees kreeg last van zijn mannelijke principes en vond het nodig, terwijl we in tijdsnood zaten, om even een half uurtje te laten zien wie de grootste gorilla binnen het Stichting SBO oerwoud was. Nadat Kees zijn principe hormonen waren uitgewerkt konden we eindelijk verder.

Nu de vraag of hier wat mee gedaan kan worden, heeft de wedstrijdleider het laatste woord, of mogen allerlei mensen met principe kwesties hier zich ook in gaan mengen. Tenminste zou een hoop ergernis voorkomen.
 
goed punt tom!
je beargumentatie vind ik wel wat te persoonlijk gericht..

punt moet zeker meegenomen worden en zullen we tijdens die vergadering ook zeker behandelen! dit jaar heeft het en aantal sprints zeker Teveel tijd gekost..
 
Verloop van de finales is zeker een aandachtspuntje, en daar zit zeker verbetering in. Verder is de persoonlijke benadering van Tom natuurlijk kinderachtig maar dat verbaast mij niets bij hem. Wat ik alleen niet snap als dat hij het hinderlijk vind dat andere mensen zich mengen in een dergelijke discussie terwijl hij zelf hier het beste voorbeeld van is!
 
Ik denk dat algemene leiding van een wedstrijd een aandachtspunt is. Maar zoals het er nu uitziet hebben we daar volgend jaar een hele goede man voor.

Verder denk ik Tom dat je jezelf nu wel erg te kakken zet door op zo'n persoonlijke en mijns inziens kinderachtige manier iemand aan te vallen. Alles leuk en wel, maar hou er rekening mee dat zonder de persoon in kwestie er niets was wat ook nog maar enigzins op SBO Sprints leek.

Neemt niet weg dat je het best met een besluit van hem oneens mag zijn en daar kritiek op mag uiten, maar ik denk dat je dit iets proffesioneler en socialer had kunnen en mogen brengen.
 
het gaat erom dat er duidelijk is wie er wel en niet beslissingen mag nemen met betrekking tot het regelement.

heb vaak kreten gehoort over remmenreiniger spuiten bij de start met een valse start, dit mag niet dit mag wel..

Zelfde liedje voor mensen in de scooter/scooterspecial klasse de brommer helpen starten of helpen burnen. dit hoort de wedstrijd leider te doen in deze klasse en hier hoort verder niemand bij de start te staan.

het zijn zijn simpele punten maar alles bij elkaar durft er gewoon niemand een duidelijke beslissing te nemen met een wedstrijd..
 
Jongens wat een strijd weer zeg...

Er wordt allemaal aan gewerkt in de winter, en ook dit wordt meegenomen in de vergadering.
 
Ik wil hier eigenlijk wel even wat over kwijt..
Het punt van jou Tom snap ik wel, maar om nou te zeggen dat die regel moet verdwijnen omdat jullie er zoveel werk in hebben?

Voor ons was het ook niet bepaald plug and play en het zou me ERG tegen vallen van de SBO als dit verboden zou worden.

Ook vindt ik dat je mensen met een Minarelli blok uitsluit als je deze velg niet meer toelaat.

Wat is nou precies het probleem met deze velg band combinatie? De buitendiameter is namelijk groter als van een normale scooter 10 inch band.

Volgens mij is die 10 inch regel er gekomen om oa minibike velgjes te weren?

Nogmaals zou me het ERG tegenvallen als deze regel erdoor komt, en vooral omdat het al 2 jaar wordt gedoogd.
 
en dan met een band of 6 bar aan kome bij de keuring en uiteindelijk op 0.5 bar rijden :+

Met wat voor apparaat rijd jij dan NickL? kan je zo niet voor de geest halen..
 
Het probleem begint al dat de SBO zoiets doogt. Ga je dit doen dan heeft het complete regelement gewoon geen enkele nut en kun je die direct in de prullenbak gooien. Feit is dat er in het regelement minimaal 10 inch staat en daar moet je je aanhouden hoe lullig het ook is. Dit is een flinke les om nooit meer iets te dogen en strikt het regelement aan te houden anders wordt het een compleet zooitje en wordt er altijd iemand de dupe van.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top