Slapgeauwhoertopic deel #01

Ik denk dat er genoeg mensen wel wat duidelijkheid willen of er een volgend jaar is. Een nieuwsbrief of op de website staat nog in elk geval niks.
 
jazeker komt er een volgend jaar.wij als bestuur zijn bezig met de puntjes op de I te zetten om nog wat dingen rond te krijgen qua organisatie,binnenkort komt er een nieuwsbrief waarin elke rijder word uitgenodigd voor de huldiging,daar zal het eea bekendgemaakt worden voor 2014.

als rijder ben ik ook druk voor 2014,ben bezig met een totaal nieuwe brommer.
1381891_206717849507275_830604482_n.jpg
 
met tijden bedoel je alle gereden tijden of de records?de records komen asap ook op de site,als je alle gereden tijden bedoelt,die worden niet bijgehouden/gepubliceerd.
simpelweg omdat dat met 78 jaarinschrijvers die gemiddeld 10+ runs per sprintdag maken gigantisch veel papierwerk met zich mee zou brengen.
 
met tijden bedoel je alle gereden tijden of de records?de records komen asap ook op de site,als je alle gereden tijden bedoelt,die worden niet bijgehouden/gepubliceerd.
simpelweg omdat dat met 78 jaarinschrijvers die gemiddeld 10+ runs per sprintdag maken gigantisch veel papierwerk met zich mee zou brengen.

Wordt dat niet digitaal opgeslagen? (Ik heb geen flauw idee hoe dat nu gaat, maar als het digitaal is dan kunnen we kijken of we het niet makkelijk in een database kunnen gieten :)) Als er alleen prints zijn dan wordt het inderdaad monnikenwerk waar niemand op zit te wachten :)
 
word wel digitaal opgeslagen,maar moet handmatig worden uitgezocht omdat je in het systeem alleen het startnummer invoert.het uitzoeken van het puntenaantal voor het klassement kost me al zo'n 3 uur incl. controle en invoer,alle tijden bijhouden lijkt me qua tijd wat je er insteekt ook niet opwegen tegen de baten.daarbij is bewezen dat de tijden per sprint verschillen afhankelijk van wegdekstructuur/luchtdruk/temperatuur etc.ik hecht persoonlijk dan ook weinig waarde aan tijden buiten de sprintdag om.
 
Back
Top