Slapgeauwhoertopic deel #01

Als sbo volgend jaar meer dan 50 leden heeft vreet ik z'n rechter schoen wel op en ga ik daarmee in m'n smoel wel weer meerijden
 
wat zal ik mezelf toch zwaar doodlachen als volgens jaar etten leur er 100 man staan bij de inschrijving en stijnVG daar aan komt met lompe werkschoenen mej staale neuzen!:D
 
Hoe zit het met Lisse? wie regelt de shit?
hoorde iets over NOS cuppers die mee komen rijden?
Is de schrapregeling nog van toepassing, welke in het begin van het seizoen is toegezegd?
wat is al duidelijk over volgend jaar?

ik ben benieuwd..

-Lisse regelt Tim en alle vrijwilligers
-systeem gaan wij met Tim halen en terugbrengen
-Kevin regeld dit jaar nog de wedstrijd in Lisse, Mossie neemt dit over
-de nos cuppers zijn indd uitgenodigd
-schrapregeling blijft van toepassing

Em volgend jaar willen we meer wedstrijden meer deelnemers en als t lukt een eigen systeem.
 
Pff.... Dan ben ik iig nr 101!

@Jan
Ik hoorde bij klaptemijer van jullie plannen. Ik ben blij om dat allemaal te horen en hoop het beste voor jullie!
 
sinds jij niet meer komt tijdens de wedstrijden is het niveau wel opeens een berg gestegen stijn!
en dan heb ik het niet alleen over de gereden tijden.
 
Nouja HT HT HT HT is er nog he.. En die tijden kwam niet door mij!

Maar ik vond het ook gezellig, kom bij lisse wel ff kijken en bij etten leur me schoen opfreten
 
De motoren ronken! De banden zijn warm.. Wat een vermogen wat een geluid.. Jajjaja dames en heren..


*mist het stiekem allemaal wel een beetje* :D
 
Hij reed gister de eerste run wel goed tommy, 6,44.
Jammer dat ie van z'n gas af ging.

Kloosterzande en Sluiskil waren ook altijd een plezier, al was het alleen maar de camping.
 
Tommy verdoet tegenwoordig zijn tijd aan onze nieuwe speeltjes , 2 jog's en 1 stalker voor op het circuit :p

echt vrije tijd heft ie dus nog steeds niet :D
 
Back
Top