Slapgeauwhoertopic deel #01

helaas idd..
heb zelf beide kanten ervaren van het verhaal natuurlijk dus ik heb een iets andere kijk op sommige dinge dan de meeste van jullie.
Helaas heeft de inzet die getoond is door o.a. Jorrit, clubje Ruizendaal, clubje Bollerbank/TB en nog een aantal van afgelope sprint in Goes niet veel geloond. Deze sprint was naar mijn inziens een van de beter geregelde sprints van afgelopen jaren.
Dat gevoel wat ik die dag had tijdens het op en afbreken van de spullen heb ik lange tijd nie gezien en gevoeld. Mensen zo makkelijk ff meehelpen, ff aanpakken en het met zn alle ff fixen. Een groepje mensen bij elkaar die samen wilden en konden werken. Zo'n groepje is nodig om een stichting als deze te draaien. Dit groepje was/is er dus wel.

Daarnaast is de stichting natuurlijk afhankelijk van rijders. Welke op deze manier nie echt aangespoord worden om te komen rijden.
 
Ik ben het geheel met je eens hoor Vin! Elke sprint waar ik bij was en waar nog opgebouwd moest worden heb ik meegeholpen met opbouwen is een kleine moeite en je kan eerder rijden.

Helaas gaat het nu alleen al in de basis fout. Zonder ons, rijders, is er geen sprint maar zonder organisatie ookniet. Helaas nemen de rijdersaantallen af door desinteresse, kosten, leeftijd en de slechte organisatie. Daarnaast is er wel een organisatie maar deze heeft geen structuur en communiceerd niet goed naar de rijders.

Eigenlijk zou de organisatie gewoon een mail de deur uit moeten doen om hulp te vragen op de punten waar ze nu handen of tijd te kort komen. Een tijd terug weet ik nog dat Pepijn, Tim Thijsen en ikzelf ook onze hulp hadden aangeboden maar hier wordt/werd niks mee gedaan helaas. Dus er zijn wel mensen die graag willen helpen!
 
klopt. er zijn genoeg mensen die willen helpen. Kijk maar naar Goes :)
Maar het uit handen geven blijkt lastig te zijn.

de organisatie heeft al vaker gevraagd om hulp, heeft dit ook aangeboden gekregen maar uiteindelijk ging het nog niet werken. Waarom? geen idee..

Communicatie is alles. Daar gaat het vaak mis.
 
Ik wil hier toch even op reageren,
Voor het seizoen hebben mensen hier moeten roepen om communicatie, meerdere mails, slechte forum berichten en dergelijke was nodig om de aandacht van de crew te trekken en te zorgen voor communicatie. DIe stroef tot niet van start ging.
Toen riep ik al dat dit seizoen het laatste zou zijn, hoe erg het ook gaat zijn zal dit helaas de waardheid zijn.

De crew wil / heeft niet meer de zin om zich hier voor 100% voor in te zetten. Kom nu niet met smoesjes dit en dat, als je 100% achter de SBO stond en 100% wilde dat de SBO doorging haalde je alles uit de kast en haalde je er mensen bij.
De SBO kan al van geluk spreken dat Jorit vorige x op goes een draaiboek geregeld heeft en volgens mij zelfs het start systeem gehaald heeft. ( gebracht zoiezo )
Terwijl hij GEEN lid is van de SBO en GEEN lid is van de crew.
ZOnder hem was er ook geen GOES geweest.
Dit geeft toch al aan in welk stadia de crew zich bevind, die hebben de handoek al langer in de ring gegooid.

Het is heel jammer dat het zo had moeten lopen, helaas moet je soms iets uiot handen geven.
DOe je dat niet moet je ook de verantwoordelijkheid nemen. En dat gebeurd hier ook niet.
Ik ben bang dat er leden van de SBO in lemerveld gaan staan omdat de website niks zegt, de mailing niet door iedereen ontvangen word.

Als dit een bedrijf was zouden mensen zeggen, goed dat deze er niet meer is. Aangezien de diensten niet na behoren geleverd werden.
Helaas zal deze sport uit sterven, en zagen de meeste dit al aankomen afgelopen jaren.
Ook al neemt iemand de organisatie over dat zal er HEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEEEl Reclame en dergelijke moeten komen om genoeg leden te krijgen anders gaat het financieel iedere wedstrijd achteruit.

Jammer om te zien dat zo moet lopen.
Voor de gene die mijn Post niet kunnen waarderen, Sorry en jammer dan dan hadden jullie maar eerder actie moeten ondernemen.
Voor de SBO leden ik hoop dat er nog iets terecht van gaat komen maar ik zie de kans op volgend jaar op NIHIL.
Wat het alleen nog maar moeilijker maakt om je sprinter te kunnen verkopen.


PS: ik vraag me af of de crew dit bericht uberhaubt leest, aangezien ik niet verwacht dat ze hier nog rondkijken.
 
Ben het grotendeels eens met je Tim! Op sommige punten wel kort door de bocht maar in grote lijnen heb je gewoon gelijk.
Weet iemand eigenlijk wie er nog in de crew zit? Ik weet Tim (of heeft die zich nou al terug getrokken) en daar houdt het eigenlijk op. Ik weet dat sommige mensen nog wat doen, maar of die bij de crew zitten? Mandy en Vinny doen wat dingen, Steef Bolle en Tim Dane keuring deden en Redmer de site? Daar houdt het eigenlijk wel op...

Daarnaast vind ik het ook erg raar dat mensen met een jaarlicentie geen mail krijgen en ik als oud lid en afgelopen twee jaar wat daginschrijvingen wel...

Ben ook erg bang dat er a.s. weekend mensen in Lemmelerveld zullen staan waar dus dan geen sprint is.
 
Zelfs als je het weg geeft wil niemand dat blokkie Mikey :p naja vooruit ik offer me dan maar op je mag het altijd hierheen opsturen :p
 
@ steef na regen komt zonneschijn? Het regent al 2 jaar bij de organisatie.
En zonder leden is er geen SBO, en mensen worden niet graag aan het lijntje gehouden.
Mocht de SBO een doorstart maken kun je opnieuw leden gaan werven, en zul je echt met meer als 4 a 5 sprints moeten komen.

Ja ik ben kort door de bocht, en niet alles zal 100% kloppen.
Maar de feiten zijn er wel, en het feit dat de crew er niet meer de tijd voor neemt zoals het eerst was is erg duidelijk en valt niet over te twijfelen.
Dat kan igg gebeuren maar zorg dan dat je je taken kunt doorgeven of dat er mensen het willen overnemen.
De sport leeft, kijk maar naar duitsland, maar de mensen komen niet vanzelf tenzij je GRATIS sprinten aanbied dan komt iedereen.

In alle eerlijkheid als mensen wisten dat er 4 sprints waren dat hadden de meeste geen blok gebouwd. aangezien de prijs in vergelijking met het plezier niet op 1 lijn zitten ;)
 
Organisatie: Kijk voor de grap even wat er met Explosion is gebeurd en de dragraces op Drachten ;)

Gebeurd bijna hetzelfde als nu bij de sbo gebeurd helaas.
 
@ Tim:
Je hebt gelijk wat de Crew betreft, maar het is niet dat ik geen tijd wil maken. Het is dat ik het niet kan en dat geef ik ook al 2 jaar aan.
In mijn eentje red ik het niet op de manier zoals het hoort te gaan! Niemand kan mij iets kwalijk nemen, want daar ben ik altijd duidelijk over geweest, men moet naar zichzelf kijken en niet afgeven op een organisatie (1 persoon kort door de bocht) die zijn uiterste best doet hun sport in leven te houden.

Ik ben blij dat er nu eindelijk een enthousiaste groep is die voor een nieuwe wind gaat zorgen en ik ga deze groep zo actief als ik kan helpen er weer iets moois van te maken.

Betogen zoals de jouwe zal ik naast me neerleggen en hopen dat men snapt waar ik vandaan kom.

Wat Jorrit betreft: JORRIT BEDANKT!!!!!!!!!! Bedankt voor Goes en het feit dat ik na 4 jaar geen vakantie eindelijk weer een keer weg kon, omdat jij de sprint voor me geregeld hebt. JORRIT BEDANKT!!!!!!!!!
 
@Big-T Heb al vaker dezelfde soort berichten van je gelezen, echter heb jou nooit actie zien ondernemen sterker nog heb jou de laatste 2 jaar niet bij het SBO gezien terwijl je hier duidelijk laat merken dat je er in meeleefd!

Vorig Jaar is er al aan aangegeven dat de organisatie medewerkers nodig had,
toen waren wij net nieuw, dus zijn we er niet op ingesprongen, eigg had ik verwacht dat anderen die al veel langer bij het SBO betrokken waren deze taak op zich zouden nemen
maar dit is er tot op heden niet van gekomen, zodoende zijn wij er nu 1jaar verder wel op ingesprongen!
 
Ik denk niet dat er zo op Tim (big-T) hoeft te worden gereageerd.
hij heeft elke keer zijn punt, En heeft al vaker zijn hulp aangeboden. Als hier niet word op ingegaan dan kan hij daar niks aan doen.

daarbij komt dat hij al heel wat jaartjes zijn steentje heeft bijgedragen aan de SBO.

zo heeft hij ook mee gemaakt hoe het was toen er nog werd gevochten om een inschrijving omdat er meer dan 250 rijders waren. Hij vind het jammer om de sport zo te zien verdwijnen.

ik denk daarom dat hij tips en commentaar wil geven waar iets mee gedaan kan worden, zodat de stichting niet kapot gaat zoals het dat nu wel doet!
 
Het belangrijkste is: communicatie, communicatie, communicatie..... De website, de email lijst, de FB pagina (erg belangrijk). Alles gaat nu via via. Met officiele communicatie is dit probleem al opgelost.
 
Ik hoop het van harte. Zoals altijd ben ik bereid te helpen met formulieren en bekers (ik heb nog voor 2 sprints SBO schildjes voor op de bekers bij de leverancier liggen :))
 
Ik denk niet dat er zo op Tim (big-T) hoeft te worden gereageerd.
hij heeft elke keer zijn punt, En heeft al vaker zijn hulp aangeboden. Als hier niet word op ingegaan dan kan hij daar niks aan doen.

daarbij komt dat hij al heel wat jaartjes zijn steentje heeft bijgedragen aan de SBO.

zo heeft hij ook mee gemaakt hoe het was toen er nog werd gevochten om een inschrijving omdat er meer dan 250 rijders waren. Hij vind het jammer om de sport zo te zien verdwijnen.

ik denk daarom dat hij tips en commentaar wil geven waar iets mee gedaan kan worden, zodat de stichting niet kapot gaat zoals het dat nu wel doet!

Mij heeft hij nooit zijn hulp aangeboden. En daarnaast top wat die in het begin heeft gedaan, maar hij geeft nu een oordeel over iets wat al jaren verder is en absoluut niet meer op dezelfde wijze werkt als voorheen.

Zijn tips brengt hij imo meer als verwijten en daarnaast wordt alles wat hij oppert al gedaan door mij.

Daarnaast ben ik er zelf in de tijd van 250 ook geweest dus ik weet waar de stichting vandaan komt en waar die nu is. Ik denk dat je als echte buitenstaander, wat hij op dit moment imo is geen idee hebt van hoe en wat er nu speelt.
 
Back
Top