Slapgeauwhoertopic deel #01

Advertisement - register to remove this

Haha echt he,

Misschien een idee voor de gene wat de mail van aldenhoven heeft gekregen hier een topic van te maken. Net als die van Etten-leur. Of iemand die mail naar mij pm't zodat ik er wat van maak
 
Nee, geen enkele andere wedstrijd meer dit jaar behalve lisse....hier is de "mail" die ik gister via de app heb gekregen over dat Sbo lemerleveld niet door gaat. Vind het trouwens zeer slecht/jammer dat op het allerlaatste moment word afgelast. Er staat niks op de SbO site, de mail is niet meer wat het geweest was en krijgt dus de helft/3 kwart van de rijders niet meer en hier word het ook niet even gemeld vanuit de sbo. Hoe moeten de rijders weten dat het niet doorgaat dan? ze weten dat bijna niemand meer mail krijgt. Als ik het gister niet op de race had gehoord dat het niet doorging stond ik volgende week in lemerleveld en ik was dan echt niet de enige. Ook is er volgens mij nu geen schrapregeling meer waar veel mensen op hadden gerekend. Ik ben er een beetje klaar mee, ik bouw voor volgend jaar wel een racer want ik betwijfel of er volgend jaar überhaupt een sbo sprint nog is aangezien niks bijgewerkt word op de site ofzo? Hoe moeten er dan meer rijders komen als de info via de rijders zelf via de app word verstuurd?
Hierbij de mail
Bekijk de e-mail online
Stichting SBO
Nieuwsbrief - Lemelerveld 2013


Sprint in Lemelerveld afgelast

Beste Leden,

Na veel wikken, wegen en overleg met de organisatie van de feestweek van Lemelerveld en het bestuur van de SBO hebben we last minute moeten besluiten dat we de sprint die op 10 augustus gepland stond niet door kunnen laten gaan.

Door een samenloop van omstandig heden zijn we niet in staat het dit jaar te voor elkaar te krijgen.

Waarom dit besluit ?
Wat we absoluut niet willen is dat we een sprint organiseren die half af is, niet goed geregeld is en/of waar we op de dag zelf of achteraf klachten over krijgen. Dit doet ons niet goed en komt de sfeer niet ten goede. En helaas kunnen we zonder medewerking van de lokale organisatie in Lemelerveld geen sprint organiseren die op dat niveau zit.

Sprint in Lisse

De sprint in Lisse die op 28 september gepland staat, gaat wel gewoon door!

Maar door de lage opkomst de laatste sprints zijn de kosten hiervoor eigenlijk te hoog. Na veel zoeken is er gelukkig een sponsor gevonden die het systeem nagenoeg kostenloos gaat halen en brengen, waardoor deze sprint wel door kan gaan! Via deze weg willen wij iedereen die deze mail ontvangt en dit jaar deelgenomen heeft: komt allen naar de sprint in Lisse en doe mee! We hebben eigenlijk minstens 50 mensen nodig om het kostendekkend te krijgen.

Met vriendelijk groet,
Het bestuur van de SBO


www.stichtingsbo.nl | Facebook | Twitter

Als u geen mail meer wilt ontvangen, klik dan hier
 
Dat zag iedereen denk ik toch wel aankomen?!
Organisatie ontbreekt gewoon compleet op alle fronten, en het begint al bij de communicatie naar ons de rijders.

Vind het erg jammer om te zien dat zo de sport compleet om zeep wordt gebracht. (En ja ik weet het beter en nee ik heb er geen tijd meer voor over zelfs omdat het een zinkend schip is geworden). Ben blij dat ik mijn sprinter heb verkocht.
 
Back
Top