Skyline R33 GTS-T Two-tone

Status
Not open for further replies.

'Lars

Skyline Euner
Hallo,

Hierbij zet ik m'n R33 te koop. Dit heeft als reden dat ik toe ben aan wat anders, waarschijnlijk heel wat anders. Dit komt er dan ook pas na de winter.

De auto verkeerd in perfecte staat, zowel optisch als motorisch.
De auto is vorige week voorzien van een verse APK, dus dat kan ook weer een jaar vooruit. Nieuwe ruitenwissers erop.

Motorisch is de auto helemaal standaard, op een apexi inductiekit, een Japspeed catback en een Blow off valve van HKS (SSQV, geen immitatie). Bij de verkoop van de auto zal uiteraard ook de standaard uitlaat met cathalysator (+1 cat extra en een Catvervanger) en de standaard luchtfilterbox zitten. In de A-style zitten een boost meter en een olietemperatuur meter.

De auto is voorzien van een nieuwe SPEC kopeling ter waarde van 500 euro. hier is een bon van, en ook zijn anderhalve maand geleden de remblokken vervangen.

Wielen zijn Rota's met een aanschafwaarde van 1800 euro met gloednieuwe Toyo's (bon aanwezig)

Op dit moment zit er een coiloverset van K-sport op, dit is optioneel bij verkoop!
Alle boekjes/papieren zijn aanwezig, ook van toen de auto nog in Engeland reed.

Deze auto is precies een jaar geleden ingevoerd en gelegaliseerd door Henk van de Bunte van Prophecy imports.

Ook zit er een klasse 3 alarm op, wat voordelig is bij het verzekeren tegen diefstal!

Alle spullen om deze auto volledig staandaard te maken zijn aanwezig.

De auto komt uit 1994 en er staat op dit moment 128000 km op de teller.

Vraagprijs €12.750

Foto

21dmtxx.jpg

Lars.

(06-28536948 )

Ps. het heeft voor mij absoluut geen haast, geen onzin biedingen plz.

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back