skr 125 slangetje lekt

merlijnnn

Member
Er lekt een slangetje onder mijn skr een beetje benzine/olie. Het lijkt een overloopslangetje en heb ook net pas olie vervangen. Weet iemand waar dit mee te maken heeft?42945061-49B1-4D77-BFB2-FBACD7902B8F.jpeg
 
Advertisement - register to remove this

Dit kan de overloop van je carburateur zijn of het slangetje om de vlotterbak leeg te laten lopen.
Dus even dit slangetje volgen en kijken waar het naar toe loopt.
 
Dit kan de overloop van je carburateur zijn of het slangetje om de vlotterbak leeg te laten lopen.
Dus even dit slangetje volgen en kijken waar het naar toe loopt.
Is goed zal ik even doen. Is dit het erg als die een beetje lekt of niet? Als ik hem start en laat lopen lekt die niet meer.
 
Als ik hem start en laat lopen lekt die niet meer.
Dan zal het de overloop zijn want als het aflaat schroefje lekt, lekt dit altijd en niet alleen als de scooter loopt.

Zou even controleren of de vlotter/vlotternaald goed het toevoerkanaaltje afsluit als de vlotterkamer vol zit.
Verder even kijken of je vacuumkraantje geen benzine doorlaat als de motor stil gelegd is.
 
Dan zal het de overloop zijn want als het aflaat schroefje lekt, lekt dit altijd en niet alleen als de scooter loopt.

Zou even controleren of de vlotter/vlotternaald goed het toevoerkanaaltje afsluit als de vlotterkamer vol zit.
Verder even kijken of je vacuumkraantje geen benzine doorlaat als de motor stil gelegd is.
Top bedankt!
 
Dan zal het de overloop zijn want als het aflaat schroefje lekt, lekt dit altijd en niet alleen als de scooter loopt.

Zou even controleren of de vlotter/vlotternaald goed het toevoerkanaaltje afsluit als de vlotterkamer vol zit.
Verder even kijken of je vacuumkraantje geen benzine doorlaat als de motor stil gelegd is.
Het komt iig van de carberateur maar heeft wel ff stilgestaan heeft dat er mee te maken?
 
Back
Top