Skipper voorvork zelfde als Runner, Nrg?

Erhamdi#

Mij pak je nooit...
Ik heb pas een Skipper gekocht (nieuwe model) maar vind het voorvork niet zo fijn om er mee te rijen (veert niet meer zo goed)
dus wil ik die vervangen voor een andere maar heb ik dan een Skipper voorvork nodig? of van een Runner of Nrg?
Wanneer ik ga vergelijken met een Runner of Nrg voorvork waar moet ik opletten?
lengte breedte?

(ik weet dat het voorvork van een Runner en Nrg niet het zelfde zijn)
 
Advertisement - register to remove this

dan ben je ook een compleet ander wiel ,remklauw etc.etc. nodig , skipper is als ik me niet vergis gewoon dezelfde voorvork als vespa sfera.

dat ie niet zo goed veert valt ook wel wat aan te doen zonder een andere vork te kopen , bovendien zijn de nrg en runner vorken zo al 2x niks...

die veren helemaal niet lekker.
 
dan ben je ook een compleet ander wiel ,remklauw etc.etc. nodig , skipper is als ik me niet vergis gewoon dezelfde voorvork als vespa sfera.

dat ie niet zo goed veert valt ook wel wat aan te doen zonder een andere vork te kopen , bovendien zijn de nrg en runner vorken zo al 2x niks...

die veren helemaal niet lekker.

nee nieuwe model http://www.velos-motos-keller.ch/bilder/roller/piaggio/piaggio_skipper_125_grau.jpg
hier een foto

En ik ga geen orginele kopen als het een zelfde voorvork heeft als een runner, nrg dacht meer daan F32's, Ebr ..
 
oh zo , ja ik ben de oude gewend :*

EBR is nauwelijks beter dan een std vork , wel iets natuurlijk.

wil je echt lekker veren kom je idd op een malossi vork oid uit , mja , ook weer prijsig.

zo te zien lijkt mij dit gewoon een runner vork , zitten immers ook runner wielen in.
 
Back
Top