Skipper lx 125

ddezwart

Member
Hoi iedereen, ik ben aan het kijken voor een skipper lx 125cc. Alleen twijfel ik tussen de 2t en de 4t. Uiteraard ga ik daar ook een 180cc cilinder op monteren.

Wat zijn de verschillen qua optrek, topsnelheid en verbruik?
 
Advertisement - register to remove this

ddezwart

Member
Dan ga ik voor de 2t denk ik, is het aan te raden om er 1 uit Duitsland te halen en te laten keuren of 1 die al op Nederlands a1 kenteken staat?
 

Emirhan

Active Member
Dan ga ik voor de 2t denk ik, is het aan te raden om er 1 uit Duitsland te halen en te laten keuren of 1 die al op Nederlands a1 kenteken staat?
Ligt aan jouw budget. Duitsland is natuurlijk goedkoper, maar is toch wel een dagje heen en terug. Keuren is op zich niet zo'n groot probleem, en veel kosten draagt het niet mee voor (motor)scooters. Wel moet je bij aankoop de scooter goed controleren natuurlijk, en alle papieren moeten in orde zijn zodat je hem makkelijk kan invoeren. Heb wel vaker meegemaakt, wel uit Frankrijk, dat bij missende papieren (waar bv een framenummer op staat) je ook geen reactie krijgt van Piaggio, dus dan krijg je hem niet ingevoerd.

Dus in het kort:
- Scooter in goede staat,
- Papieren in orde,
- Nummers leesbaar en in orde

Pluimpie.
Post automatically merged:

Framenummer moet ook overeenkomen met bloknummer.
Lees ook over: https://www.rdw.nl/particulier/paginas/wat-is-een-cvo
 
Advertisement - register to remove this
Similar threads

Similar threads

Top