This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

skipper blok(150cc) onder zip

spindelbrander

Well-Known Member
ik heb een skipper blok onder mijn zip zitten!
maar nu rij ik zonder verlichting, geen contact etc
is het mogelijk om mijn kabelboom aan te passen aan het skipper blok, en zoja?, hoe dan
 
Ja, dat is de makkelijkste optie.

Of je onderbreekt de rode draad van je contact naar je CDI.
Daartussen een schakelaartje oid.
Dan is dat je aan uit, zie het maar als een killswitch.

En dan je verlichting rechtstreeks op je accu met een schakelaartje van 2 euro ertussen, moet je alleen wel af en toe je accu opladen.
 
ik heb een skipper blok onder mijn zip zitten!
maar nu rij ik zonder verlichting, geen contact etc
is het mogelijk om mijn kabelboom aan te passen aan het skipper blok, en zoja?, hoe dan


je kan ook gewoon een spannings regelaar nemen van een 125cc/180cc
en dan werkt alles zoals het hoort
mits alles is aangesloten
 
o ok,


dat met een accu zat ik ook al aan te denken, maar volgens mij gaat je accu echt snel leeg op je verlichting

ik kan een skipper kabelboom krigjen voor 50 euro, is dit een beetje nromale prijs?
 
o ok,


dat met een accu zat ik ook al aan te denken, maar volgens mij gaat je accu echt snel leeg op je verlichting

ik kan een skipper kabelboom krigjen voor 50 euro, is dit een beetje nromale prijs?


is zeker een normale prijs
check wel op draadbreuk en geplakte stukjes bedrading etc
zodat je zeker weet dat alles werkt
 
weet niet als iemand hier nog op reageert maar ik ga woensdag een hexagon 150cc lc ophalen maar zal ik een 4t kabelboom gebruiken? of wat?
cdi,bobine krijg k ook sws erbij. spaningregelaar ook erbij nemen?
grtjs
 
weet niet als iemand hier nog op reageert maar ik ga woensdag een hexagon 150cc lc ophalen maar zal ik een 4t kabelboom gebruiken? of wat?
cdi,bobine krijg k ook sws erbij. spaningregelaar ook erbij nemen?
grtjs
Ja 4t kabelboom eronder gooien en dan even bij de video van WBtuning op youtube kijken hij laat zien wat je moet aanpassen