I ijfniehfwhefwhefhw New Member 1 November 2022 #1 Hallo, ik wil dus de supreme x smith skibril kopen maar als bril gebruiken voor een crosshelm, kan dat?
Hallo, ik wil dus de supreme x smith skibril kopen maar als bril gebruiken voor een crosshelm, kan dat?
keeway0547 Member 2 November 2022 #2 ijfniehfwhefwhefhw said: Hallo, ik wil dus de supreme x smith skibril kopen maar als bril gebruiken voor een crosshelm, kan dat? Click to expand... ja, zou zelf gewoon een 100% of fox bril kopen, veel beter en ook nog een stuk goedkoper, zou zelf ook eentje halen met heldere glazen voor als je savond of in slecht weer rijd. maar het kan wel ja. Upvote 0 Downvote
ijfniehfwhefwhefhw said: Hallo, ik wil dus de supreme x smith skibril kopen maar als bril gebruiken voor een crosshelm, kan dat? Click to expand... ja, zou zelf gewoon een 100% of fox bril kopen, veel beter en ook nog een stuk goedkoper, zou zelf ook eentje halen met heldere glazen voor als je savond of in slecht weer rijd. maar het kan wel ja.