SKF lagers kapot...

ivanos

Banned
Hey,

Ik nam gisteren krukas lagers van RMS (stalen kooi) uit de verpakking en daar was eentje van dat rinkelde, of gewoonweg kapot was.

Heeft iemand ooit al een kapotte nieuwe lager gehad?

Alles zat in gesloten verpakking en vertoonde geen schade.
Er is geen probleem want heb gewoon stage6 lagers gemonteerd, maar vraag het me gewoon ff af of iemand hetzelfde al voorgehad heeft.

Advertisement - register to remove this

Heb het al meerdere malen gehad, bij de skf, malossi, stage6 etc etc. Zelfs bij die keramische lagers heb ik gehad dat alle 2 de lagers niet 100% waren en daar betaal je dan voor....

Gelukkig wordt het 9 van de 10 keer gewoon geregeld dus dat scheeld...

Heb het al meerdere malen gehad, bij de skf, malossi, stage6 etc etc. Zelfs bij die keramische lagers heb ik gehad dat alle 2 de lagers niet 100% waren en daar betaal je dan voor....

Gelukkig wordt het 9 van de 10 keer gewoon geregeld dus dat scheeld...

Scheelt dat nog veel keramische lagers?
En had je vol keramische lagers?

wat noem jij keramische lagers dan?

Waarom is dat zo gek Melf? Er zijn gewoon keramische lagers hoor...kosten alleen 200e voor een setje ofzo. Het kan wel degelijk iets opleveren hoor qua vermogen...fabrikanten menen dat 5% haalbaar is. Daarnaast zijn de lagers gewoon van veel betere kwaliteit en gaan dus langer mee/minder snel kapot.

ik vroeg me af of hij wel de juiste lagers voor zich heeft , en niet bijv. denkt dat TB P63 lagers keramisch zijn oid..

ik vind het niet gek hoor , ik weet wel dat ze bestaan , Erik (EGT) heeft ze toch ook gebruikt btw?

Denk toch zelf dat 5% vermogen vrij veel is tegenover bv. Malossi lagers?
Ik heb mijn waterpomp vervangen door een Electrische voor de weerstand te verminderen op de krukas.
Dus in theorie zouden misschien de keramische lagers een percent ofzo verschillen...

en dat schijnt je nou juist niet te vernemen (piaggio)

zelfs op minarelli niet , waar de pomp rechtsteeks op de krukas zit.

ik ben ook weer over gegaan op een standaard waterpomp en ik denk ook dat de meesten die op het circuit rijden met een standaard pomp (of iiig het systeem) rijden.

Back